MuscleMeat

Goede fitness Zuid Limburg (B) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mactox

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2019
Berichten
32
Waardering
9
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
19%
titel zegt het ongeveer, zoek een degelijke fitness in mijn buurt (30km omtrek). Ben zelf van Bilzen en na de faling van mijn vorige fitness ingeschreven bij Basic-Fit ... maar dat is me te druk en gewoon geen aangename gym.
Vooral voor krachttraining, compounds en vrije gewichten.
 
Er zijn zoveel rustige BF's.. Die in Genk zijn 24/7 open, groot en als je op een goed uur gaat is er bijna niemand.
 
Activ Fitness in Tongeren? Of is die dicht ondertussen?
 
Er zijn zoveel rustige BF's.. Die in Genk zijn 24/7 open, groot en als je op een goed uur gaat is er bijna niemand.

Das mijn probleem, ik kan meestal slechts tussen 8-10u savonds en dan is het bijvoorbeeld over de koppen lopen in Genk.
 
Das mijn probleem, ik kan meestal slechts tussen 8-10u savonds en dan is het bijvoorbeeld over de koppen lopen in Genk.
Welke ga je? Op de Weg naar As of Hasseltweg?
 
Das mijn probleem, ik kan meestal slechts tussen 8-10u savonds en dan is het bijvoorbeeld over de koppen lopen in Genk (Hasseltweg). De BF op de Weg naar As ben ik nog niet gaan bezoeken.
Laatste keren voor de corona ging ik naar de BF in Bilzen, daar ging het nog wel meestal als ik iets later ging rond 21u
 
Die op de Weg naar As is wel 2-3x zo groot als die op de Hasseltweg, dus ziet er meestal ook rustiger uit.
 
Owh. Je bent van de kanten van Genk. Daar heb je toch ook EuroGym op de Vennestraat...
 
Owh. Je bent van de kanten van Genk. Daar heb je toch ook EuroGym op de Vennestraat...
Surprise. Heb ik wel eens van gehoord, maar nog nooit geweest.
 
Owh. Je bent van de kanten van Genk. Daar heb je toch ook EuroGym op de Vennestraat...

Is die wel wat als je je meer met losse gewichten wilt bezig houden?
Heb ook zitten kijken naar Fitpoint in Opglabbeek, ga mij daar waarschijnlijk ook eens informeren.
 
Is die wel wat als je je meer met losse gewichten wilt bezig houden?
Heb ook zitten kijken naar Fitpoint in Opglabbeek, ga mij daar waarschijnlijk ook eens informeren.

Vroeger stond er een volledig DB rack tot 50kg. Ook wat powerracks. Maar goed, dat is al wat jaren geleden.
 
Platinum gym in Heerlen. Er zijn meerdere Belgen die daar gaan trainen. 1 juli weer open.
 
Ik zoek ook een hardcore gym in Zuid-Limburg (België), regio Sint-Truiden. Tot nu toe niets deftigs gevonden..
 
Ik zoek ook een hardcore gym in Zuid-Limburg (België), regio Sint-Truiden. Tot nu toe niets deftigs gevonden..
SMTK Herentals.
 
Iemand die bij Revolution Fitness of Basic Fit in Waremme traint?
 
Ik heb me uiteindelijk ingeschreven bij Fitpoint, die heeft meerdere vestigingen in midden Limburg (ik ga voornamelijk naar die van Oudsbergen)
 
Back
Naar boven