Fitness Seller

goede game laptop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben daarnet naar een pc winkel gelopen op zoek naar een goede game pc die de huidige games en de toekomstige games moeiteloos kan draaien,

hebbe ze me dit aangeraden

HP Pavilion dv8327ea Entertainment notebook pc specificaties - HP Particulieren & zelfstandigen producten

wat denken jullie?
ik kan em krijgen voor ongeveer 900€


Waarom een laptop om te gamen heb je geen plaats of zo ,ik vind zelf verschrikelijk om op een laptop te gamen .en voor 900 a 1000 euro heb ik snellere systeem dan wat jij laat zien .

Neem lekker een pc is beter, sneller ,je kunt pc beter uitbreiden,betere koeling...........als je op een laptop gaat gamen en zeker zware games dan zul je merken dat ie snel warm word(en dan word ie langzamer).

En de video kaart wat in die leptop zit (NVIDIA® GeForce™ Go 7600)zo snel is die nou ook weer niet!!!

Als jij in de toekomst alle spellen moeitenloos wilt gaan spelen dan zul je toch iets ander moeten gaan halen.
 
Wel een nette prijs, maar als ongeveer 1000 euro je budget is, zou je ook deze kunnen overwegen: Laptops 4U: HEL80-08

Krijgt goede reviews op GoT.
 
al bij al geen slechte pc, maar de processor is wat traag.
Als je echt top of the bill game laptop zoekt meot je de XPS van DELL hebben, is wel prijzig
 
Vergeet het maar, voor dat bedrag heb je GEEN game laptop hoor.
Moet je toch denken aan 3 a 4000 euro.
 
Inderdaad denk dat die te traag zijn om nieuwe games op volledig goed te kunnen spelen
 
hey , ik heb er zelf een van de zelfde prijsklasse ( 1189 euro) en je kan er met gemak de nieuwste games op draaien op uitstekende resoluties ( 1024x 768 ++ )
 
Een goeie game-laptop bestaat bijna niet, tenminste niet standaard geconfigureerd. Je moet al snel gaan denken aan 2GB ram, 512MB videokaart en 300GB HD, prop daar nog een 3800 dual core bij, en je komt al een heel end.
 
Waarom een laptop om te gamen heb je geen plaats of zo ,ik vind zelf verschrikelijk om op een laptop te gamen .en voor 900 a 1000 euro heb ik snellere systeem dan wat jij laat zien .

Neem lekker een pc is beter, sneller ,je kunt pc beter uitbreiden,betere koeling...........als je op een laptop gaat gamen en zeker zware games dan zul je merken dat ie snel warm word(en dan word ie langzamer).

En de video kaart wat in die leptop zit (NVIDIA® GeForce™ Go 7600)zo snel is die nou ook weer niet!!!

Als jij in de toekomst alle spellen moeitenloos wilt gaan spelen dan zul je toch iets ander moeten gaan halen.

ik heb een lekkere pc maar de laptop is voor op m'n werk

het is trouwens geen laptop van 1000 euro,hij kost 1399 € in de winkel,maar ik kan em krijgen voor 900 euro,wat zouden jullie deraan veranderen?
 
Een goeie game-laptop bestaat bijna niet, tenminste niet standaard geconfigureerd. Je moet al snel gaan denken aan 2GB ram, 512MB videokaart en 300GB HD, prop daar nog een 3800 dual core bij, en je komt al een heel end.

en wat zou het prijskaartje daarvan zijn? :D
 
hey , ik heb er zelf een van de zelfde prijsklasse ( 1189 euro) en je kan er met gemak de nieuwste games op draaien op uitstekende resoluties ( 1024x 768 ++ )



Draai eens 3D mark 2006 op je laptopje en als je dat hebt gedaan dan zeg je hoeveel puntjes je er hebt gekregen ..........ik denk dat je op 2000 punten uitkomt met je systeem(niet veel dus)
 
wat een bullshit allemaal

huidige laptops hebben een core 2 duo, 7800kaartje en 1 gig ram en minstens 80gig (kun je zeker krijgen voor rond de 1000 pleuros)

en dit zijn goeie gamebakken
 
wat een bullshit allemaal

huidige laptops hebben een core 2 duo, 7800kaartje en 1 gig ram en minstens 80gig (kun je zeker krijgen voor rond de 1000 pleuros)

en dit zijn goeie gamebakken




Wat wilt dat zeggen core 2 duo(welke er zijn 50 sorten van)7800 kaartje ?wij zitten nu al op 7950Gx2 1024 Mb aan geheugen,1 gig RAm welke 400 Mhz of 800Mhz is een groot verschil in prijs en snelheid,80 Gig wat is dat niks dus 20 films van 4 gig schijf bijna vol .....en daar moet ik 1000 euro voor betalen neeeeeeee
 
Wat wilt dat zeggen core 2 duo(welke er zijn 50 sorten van)7800 kaartje ?wij zitten nu al op 7950Gx2 1024 Mb aan geheugen,1 gig RAm welke 400 Mhz of 800Mhz is een groot verschil in prijs en snelheid,80 Gig wat is dat niks dus 20 films van 4 gig schijf bijna vol .....en daar moet ik 1000 euro voor betalen neeeeeeee

ok ik begrijp geen reet van wat er hier allemaal over gebrabbeld word,maar ik ga toch proberen meepraten.

core 2 duo zijn is een procesor met 2 cpu's,dat zit erop
er is 1 gig ram geheugen van 667mhz
en een HD van 120 gig,get is trouwens niet om films op te zetten enkel om op internet te kunne en om hier en daar een game te placeren...
 
Wat wilt dat zeggen core 2 duo(welke er zijn 50 sorten van)7800 kaartje ?wij zitten nu al op 7950Gx2 1024 Mb aan geheugen,1 gig RAm welke 400 Mhz of 800Mhz is een groot verschil in prijs en snelheid,80 Gig wat is dat niks dus 20 films van 4 gig schijf bijna vol .....en daar moet ik 1000 euro voor betalen neeeeeeee
dude hebde al es je spermacellen laten nakijken?

met ne dual 7900 vrees ik dat ze geen rondekes meer zwemmen :o

haha 80gig is niks :roflol: wij doen hier niet aan illegale dingen :rolleyes: (zit ban op)
 
dude hebde al es je spermacellen laten nakijken?

met ne dual 7900 vrees ik dat ze geen rondekes meer zwemmen :o

haha 80gig is niks :roflol: wij doen hier niet aan illegale dingen :rolleyes: (zit ban op)


Dus jij hebt P3 nog:rolleyes:
 
Kijk het gaat voornamelijk om de videokaart die traag is, 1gb geheugen is wel genoeg voor een laptop.
Gewoon een andere laptop zoeken met betere videokaart!
 
Back
Naar boven