MuscleMeat

goede game laptop

Bezoekers in dit topic

ik had zelf een HP NX9110. Daar draaide alle games op die ik geprobeerd heb.

3,2 ghz p4 ht. met 2gb ram, en 128mb video card
 
wat een bullshit allemaal

huidige laptops hebben een core 2 duo, 7800kaartje en 1 gig ram en minstens 80gig (kun je zeker krijgen voor rond de 1000 pleuros)

en dit zijn goeie gamebakken

:roflol: echt he...

Alsof je voor gaming percee de DIKSTE proc nodig hebt en 300gig...

veel geheugen een aardige core duo processor en een dikke vidkaart en je kunt GOED gamen! ZIjn er genoeg te vinden tot 1600 euro
 
:roflol: echt he...

Alsof je voor gaming percee de DIKSTE proc nodig hebt en 300gig...

veel geheugen een aardige core duo processor en een dikke vidkaart en je kunt GOED gamen! ZIjn er genoeg te vinden tot 1600 euro

tnx,hier heb ik wat aan
 
Vooral geen Dell kopen, altijd gezeik met de service en geen Sony, waarom voor het design betalen ;) . Pak een Asus voor rond de 1500 Euro en je zit goed, ook de nieuwste games draaien zonder problemen.
 
Nou ik heb een Dell Inspiron 6400...
2.0 Ghz core duo
1024ddr 667 (moet er nog steeds een extra 1024 in prikken)
x1400 (voor écht gamen te weinig... maargoed de games die ik doe : CS 1.6; GTA San andreas etc is ie uber)
15.4" high reso scherm 1680x1050 (super scherp en mooi beeld)
Maat van me heeft zelfde gekocht, had problemen zonder problemos kreeg ie nieuw scherm erin.
Dit alles voor maar 1180 euro... (beetje goed kunnne lullen aan de telefoon is ook nodig).

Je kunt ook gaan kijken naar toshiba


Laptops 4U

heeft ook een tank van een laptop zie ik nu : Laptops 4U: HEL80-250 Core 2 Duo


Moet nu naar school, zal later wel zoeken... Er is zo'n site waar je vergelijking kunt zien tussen alle laptop videokaarten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven