Fitness Seller

Goede goedkope creatine

Bezoekers in dit topic

Hassle

Cool Novice
Lid geworden
7 feb 2013
Berichten
75
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo allen,

Ik ga volgend jaar studeren dus ik ben op zoek naar een goede budget creatine. Nu vond ik op B&F de creatine van Optimum Nutrition met 5 sterren voor 20 euro voor 600 gram. Is dit wat of zijn er betere goedkope alternatieven?

groet
 
Creatine is duur ?
gewoon mono , daar heb je meer aan..........

Zie GetXXL post die is uitstekend van XXL ! lol...
 
Laatst bewerkt:
creapure = 15 euro +/-
 
Stufie = Whey money :roflol:
 
Hallo allen,

Ik ga volgend jaar studeren dus ik ben op zoek naar een goede budget creatine. Nu vond ik op B&F de creatine van Optimum Nutrition met 5 sterren voor 20 euro voor 600 gram. Is dit wat of zijn er betere goedkope alternatieven?

groet

bedank voor de tip! :) iedereen die ik ken gebruikt cellmass maar die vind ik echt te duur. Ik denk dat ik deze ga proberen!



Ik heb volgend jaar gewoon wat minder geld te besteden dan nu.. hoezo snap je de link niet? :P

Cellmass is bs, gewoon monohydraat. En duur??? 15 euro voor ong 500gr creatine, ga uit van 5gr per dag al dan niet met een rustperiode. Dus je kan 1/3 jaar doen met een potje. Omgerekend minder dan 5 euro per maand. Als dat niet binnen je budget past zou ik niet gaan studeren :p
 
Je ontvangt toch wel studiefinanciering mag ik hopen? Ik zou niet weten waarom je dan geen geld zou hebben voor creatine. En dan nog, creatine mono is zo'n beetje het goedkoopste wat er te krijgen is. Die van XXL is prima, of je kan creapure kopen (ook amper 11 euro). Gewoon geen luxe (USA) blends kopen zoals Cellmass, gewone creatine mono is het beste en goedkoopste
 
Je kan ook eens kijken naar onze Creapure. Met Creapure heb je de beste kwaliteit creatine monohydraat. Deze kwaliteit is herkenbaar aan het logo van Creapure. Daarmee weet je de afkomst en ook welke kwaliteit je in huis haalt. Beter is er niet :)

Ralf
 
Ik zou het trouwens wel bij XXL halen, niet bij die andere gasten...
 
Ik zou het trouwens wel bij XXL halen, niet bij die andere gasten...

hE7C27BE1.jpg



Had gelezen in een topic dat je toevallig een keer pech hebt gehad en niet de goede klantensupport hebt gekregen die ik tot nu toe wel altijd heb gehad. Maar dat hadden ze toch al geregeld?
 
Omdat ik dat zeg.

Ik kan natuurlijk OOK zeggen dat je het aan het logo kan zien en dat het de beste is zoals B&F doet ,
maar neem het gewoon van mij en meerderen dbb leden aan, XXL...

En NEE maat ik ben nog steeds NIET boos :D
 
Laatst bewerkt:
Haha oke mooi ;)
@TS: het maakt niet zoveel uit welke je haalt, die van BnF, van XXL. Ik heb mijn creatine besteld bij powersupplements, ook creapure, en ben er zeer tevreden over. Maar dat is ook allemaal monohydraat. Die 26 in 1 creatines zijn gewoon geldklopperij
 
Omdat ik dat zeg.

Ik kan natuurlijk OOK zeggen dat je het aan het logo kan zien en dat het de beste is zoals B&F doet ,
maar neem het gewoon van mij en meerderen dbb leden aan, XXL...

En NEE maat ik ben nog steeds NIET boos :D

En alles wat jij zegt moeten andere aannemen als waarheid? Ik neem aan dat je het niet zomaar zegt. Ik ben benieuwd naar. Is het een slechte ervaring met de service of de kwaliteit van de producten etc? De reden waarom ben ik benieuwd naar. Mag ook in pm als je het antwoord hier niet openbaar wilt maken.
 
En alles wat jij zegt moeten andere aannemen als waarheid? Ik neem aan dat je het niet zomaar zegt. Ik ben benieuwd naar. Is het een slechte ervaring met de service of de kwaliteit van de producten etc? De reden waarom ben ik benieuwd naar. Mag ook in pm als je het antwoord hier niet openbaar wilt maken.

JA
:mad: nee zekers NIET.
ik pb U zo ff...maar zie ook text onder..

Haha oke mooi ;)
@TS: het maakt niet zoveel uit welke je haalt, die van BnF, van XXL. Ik heb mijn creatine besteld bij powersupplements, ook creapure, en ben er zeer tevreden over. Maar dat is ook allemaal monohydraat. Die 26 in 1 creatines zijn gewoon geldklopperij
:) Kijk dit had ik ook kunnen zeggen (typen) want wat zal het verschil zijn een dubbeltje :p:D
ik heb gewoon ff snel gekeken "creatine" topics en welke webwinkel daar het meest uit kwam,
en dat was ff snel bekeken, XXL..

Sorry ik moet me inderdaad beter uitspreken als ik iets zeg (typ) POINT taken !Q!
ff iets voor mezelf...
 
Zoals al vaker gezegd: creapure van bodyenfit. Bij mij is de helft eruit gevallen en alsnog lijkt er oneindig aan creatine in te zitten voor nog geen 20 euro.
 
Ik ga studeren dus ik heb creatine nodig?

Didn't read thread...
 
Back
Naar boven