AndroidHealthClinic

Goede Gym in Groningen of Veendam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Ken iemand daar een beetje goede gym, waar je echt kan trainen.. niet zo een onwijs grote onpersonlijke gym met 5kg dumbbells?

Heb de planning in die buurt een huisje te kopen.. en moet toch een beetje kunnen trainen.. iedereen heeft een hekel aan om in een nieuwe stad aan de andere kant van nederland zonder mensen die je kent naar een gym te gaan.. dus vertel :D
 
vraag het aan wazzup, die zit ook in groningen.
 
ik hoop dat hij reageert ;)
 
Ik train bij de ACLO, maar dan moet je student zijn of medewerker van de universiteit of hanze hogeschool. Voorzieningen niet echt fantastisch, maar wel erg goedkoop.

Jopiepoekie en Boogie en nog een stel trainen bij Harimau, da's veel meer hardcore. Zwaardere gewcihten, mooie pannatta apparatuur, winkeltje erbij en veel brede gasten (dit itt de ACLO)

Dus ECHT trainen, daarvoor moet je waarschijnlijk bij Harimau zijn.
http://www.harimau.nl/
 
Kom @ aclo trainen Champ!

/me kan wel een trainingsmaatje gebruiken ;)
 
wazzup zei:
Ik train bij de ACLO, maar dan moet je student zijn of medewerker van de universiteit of hanze hogeschool. Voorzieningen niet echt fantastisch, maar wel erg goedkoop.

Jopiepoekie en Boogie en nog een stel trainen bij Harimau, da's veel meer hardcore. Zwaardere gewcihten, mooie pannatta apparatuur, winkeltje erbij en veel brede gasten (dit itt de ACLO)

Dus ECHT trainen, daarvoor moet je waarschijnlijk bij Harimau zijn.
http://www.harimau.nl/
wazzup heeft gelijk...zoals altijd.
 
Jup heel gezellig bij harimau, kom snel eens kijken voor een proef sessie met jopie :p
 
Tering wat is het daar duur zeg 50 Euro voor 4keer per week trainen, die van ons is 2keer zo groot.
 
Silva zei:
Tering wat is het daar duur zeg 50 Euro voor 4keer per week trainen, die van ons is 2keer zo groot.

mja, ik trainde eerst in een gym die wel 4-5 keer zo groot was en net zoveel betaalde.
Maar wat ik hier heb had ik daar niet, goed spul en gemotiveerde jongens die daar trainen.

Dus gaat er niet om hoeveel je betaald en hoe groot het is, maar wat je er kunt bereiken. (dus de machines, begeleiding enz)
 
Harimau idd.
 
Champ zei:
Ken iemand daar een beetje goede gym, waar je echt kan trainen.. niet zo een onwijs grote onpersonlijke gym met 5kg dumbbells?

Heb de planning in die buurt een huisje te kopen.. en moet toch een beetje kunnen trainen.. iedereen heeft een hekel aan om in een nieuwe stad aan de andere kant van nederland zonder mensen die je kent naar een gym te gaan.. dus vertel :D
Ben je wel helemaal lekker?:D
 
ik train bij harimau klasse gym echt iets voor de echt bodybuilder veel geweichten goed apparatuur begeleiding

per 3 mnd 105 euro per mnd 50 eu
 
Ik train bij fitnessfirst, dat is echt beestachtig.
 
D. zei:
Ik train bij fitnessfirst, dat is echt beestachtig.
ahhahaha echt beest achtig buffels lopen daar bro
 
veendam heb je eigelijk maar 1 keus oxygym :rolleyes: niet echt hardcore gym maar wel de beste van veendam helaas dumbbells gaan maar tot 30kilo
maarja wel gezellige sfeer en 36euro p maand

anders is Harimau in groningen wel beste keus
 
Ik woon dan niet in Groningen, maar ik heb over Harimau wel heel veel goede verhalen gehoord, die gym schijnt echt behoorlijk hardcore te zijn en er schijnen ook behoorlijk serieuze jongens te lopen die er maar komen voor 1 ding... Trainen ... Hard trainen..! Ik zou daar graag eens een keer heen gaan te trainen, voor een gast training ofzo... misschien leuk om dan met een of meerdere mede DBB-ers daar eens een keer te trainen?
 
Hiekie zei:
Ik woon dan niet in Groningen, maar ik heb over Harimau wel heel veel goede verhalen gehoord, die gym schijnt echt behoorlijk hardcore te zijn en er schijnen ook behoorlijk serieuze jongens te lopen die er maar komen voor 1 ding... Trainen ... Hard trainen..! Ik zou daar graag eens een keer heen gaan te trainen, voor een gast training ofzo... misschien leuk om dan met een of meerdere mede DBB-ers daar eens een keer te trainen?
zal leuk zijn kan ik jullie ook een keer ontmoeten :D
 
Ik woon dan niet in Groningen, maar ik heb over Harimau wel heel veel goede verhalen gehoord, die gym schijnt echt behoorlijk hardcore te zijn en er schijnen ook behoorlijk serieuze jongens te lopen die er maar komen voor 1 ding... Trainen ... Hard trainen..! Ik zou daar graag eens een keer heen gaan te trainen, voor een gast training ofzo... misschien leuk om dan met een of meerdere mede DBB-ers daar eens een keer te trainen?

voor 1 ding komen op de sportschool om te trainen, Hard trainen!..? Wat doe jij in je sportschool dan?
 
Back
Naar boven