Fitness Seller

goede gym's in a'dam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riggard

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
9.246
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

volgend jaar wil ik op kamers in a'dam, ik ben alleen niet echt bekend in a'dam, maar wil wel graag in de buurt wonen van een knappe gym. dus ik vroeg me af wat jullie mij aan zouden raden.

eisen:
dumbbells tot 40kg (zwaarder mag ook)
mogelijkheid om los te squatten, deadliften etc.
apparaten die zwaar genoeg gaan (liefst stacks tot 120+)
geen gejank als je oefeningen gaat doen als deadlift, powerpress, cleans etc.

wat raden jullie mij aan?
joels en palestra weet ik, zijn er buiten deze gyms nog anderen?

gr Rich
 
Als ik jou was zal ik eerst een kamer dichtbij je instelling zoeken en later pas gaan kijken of er een goede gym in de buurt zit. Ik ga wrs in Reigerbos wonen in een studentenhuis btw
 
Als ik jou was zal ik eerst een kamer dichtbij je instelling zoeken en later pas gaan kijken of er een goede gym in de buurt zit. Ik ga wrs in Reigerbos wonen in een studentenhuis btw
zit op het spui, dus alles is zo'n beetje 20min met ov, dat is het punt niet.
 
zit op het spui, dus alles is zo'n beetje 20min met ov, dat is het punt niet.

Er zit er 1 van studenten sport (uva/hva) bij de Wibautstraat (oostzijde in de woonwijk) of anders zit de grotere bij zuid WTC. Qua prijs kwaliteit kan niks op tegen studentensport. (mooiste locatie is in het AMC en is overdag ook open voor studenten)
 
In Amsterdam-Oost heb je voormalig Barbarians gym, wat nu Ultimate Fitness Amsterdam heet. Eigenaar is Ed van Amsterdam. Prima gym.

Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen bij Fit for Less vlakbij centraal. 30euro per maand en voldoet aan jouw eisen.
 
Goed geregeld:).
nja eigenlijk op de oudezijdsachterburgwal ;) maar dat ligt bijna naast elkaar. uva faculteit der sociale wetenschappen.

Er zit er 1 van studenten sport (uva/hva) bij de Wibautstraat (oostzijde in de woonwijk) of anders zit de grotere bij zuid WTC. Qua prijs kwaliteit kan niks op tegen studentensport. (mooiste locatie is in het AMC en is overdag ook open voor studenten)
ja maar kun je daar squatten? gaan de apparaten een beetje zwaar? tot hoe zwaar gaan de dumbbells?
 
Oh ik begreep dat je daar zou gaan wonen.

Ik denk niet dat je het voor het uitkiezen hebt in Amsterdam qua lokatie:). Je hebt al mazzel als je uberhaupt iets binnen de ring vindt.
 
Dit is nu mijn sportschool: Active Fitness Centre.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben enorme fan van de twee sportschool houders, Marcel en Monique. Allebei bodybuilders. Apparatuur is er heel stevig.
 
Dit is nu mijn sportschool: Active Fitness Centre.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben enorme fan van de twee sportschool houders, Marcel en Monique. Allebei bodybuilders. Apparatuur is er heel stevig.

Ik heb er wel eens getraind. Wel aardig persoonlijk idd, maar geen goede sfeer. Dat is weliswaar subjectief.

En objectief: was er een k*t squatrek en weinig ruimte voor deads en powercleans.
 
Ik heb er wel eens getraind. Wel aardig persoonlijk idd, maar geen goede sfeer. Dat is weliswaar subjectief.
.

Sfeer vind ik prima.* Het niveau over algemeen is goed, maar niet pro, tenzij je met Monique gaat meetrainen natuurlijk. de website ziet alleen zo gaar uit... :)

Als je nog in osdorp zou belanden, kan je ook naar "Bodygym osdorp gaan". Ik vond de mensen daar zo gaaf, bijna geen Nederlanders, alles ziet er afregagt uit, maar iedereen is er super aardig.

* In een ander topic schreef ik vandaag dat ik vind dat UFA en Firstclass Diemen een wat minder relaxe sfeer hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nou Riggard ik had het wel geweten, lekker bij ultimate fitness gaan trainen. De grootste pro van Nederland loopt daar rond :P
 
nou riggard ik had het wel geweten, lekker bij ultimate fitness gaan trainen. De grootste pro van nederland loopt daar rond :p

+1
 
Palestra is wel goede sportschool, je moet alleen geen turken of marokkanen fobie hebben.
 
Ik train bij Fitness First op de Amstelstraat (nog geen 5 min. fietsen van Spui). Nieuwe "Premium Club", nieuwe spullen en voldoende stangen en dumbbells om zwaar te trainen (sowieso tot 45kg en geloof zelfs tot 50kg). Goeie shizzle. Relatief duur (ik betaal 54,- per maand en dat was een aanbieding) en door de hevige concurrentie tussen de ketens niet drukbezocht (dus jij kunt vast ook een aanbieding uit het vuur slepen en/of ik kan proberen je daarmee te helpen). Dat het niet te druk is vind ik zelf prettig (al trekt het aan).

Kan me voorstellen dat je als student overdag gaat trainen. Dan heb je de gym vrijwel voor jezelf en kan je beulen wat je wilt. Er wordt 's avonds niet heel zwaar getraind maar wel behoorlijk hard. Veel nichten, jeweettog. Toen ik ooit begon waren dat handtasjes die naar jonge mooie jongens kwamen loeren maar tegenwoordig zijn ze al jaren ripped. Maw: totaal geen last van.

Edit: Net getraind en meteen even gekeken: dumbbells gaan tot 40, heb me vergist, sorry. Apparatuur is van Hammer Strength und alles gloednieuw. Lat pully tot 90kg maarr.. 'weight indicates weigth per handle'. Maw alles gaat dik over de 120. Kom een keer kijken (als het niet enorm boven je budget is).
 
Laatst bewerkt:
Als je die Body's zag van die nichten op de Gay parade daar zaten echt wel wat potentiële wedstrijd jongens tussen.
Veel nichten trainen bij Barry's Gym in A-Dam dat weet ik wel,ze zijn ook wel van het kaliber dat zich niet door een Marokkaantje zomaar laat intimideren.
Dat kan voor zo'n Berberboy nog weleens heel anders aflopen dan hij van te voren dacht.
 
Nee en je kijkt ook nooit naar de lichamen van Bodybuilders in de bladen,op DVD's hier op DBC etc.

Beetje homofoob?
 
Back
Naar boven