MuscleMeat

goede (hardcore) gym in Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dirk-diggler

Novice
Lid geworden
30 jan 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ik ben uit Den Haag naar Amsterdam verhuisd afgelopen jaar. Trainde bij Kneet en ben op zoek naar een vergelijkbare (hardcore) gym in (oud) west. Ik heb tot nu toe alleen maar de ketens (fit for free en andere) gevonden, en de losse gewichten gaan daar niet verder dan 32 kilo (?!) Niet motiverend voor mij. Wie kent goede gyms?
 
Helemaal niks in Amsterdam.
 
op de wallen :hornyna:
 
Ik ben ook net verhuisd naar Amsterdam...kan zelf ook gewoon geen 1 normale gym vinden.

Enige gym die in de buurt komt is fitness365 maar dat is weer een eind buiten de stad
 
Enige harde gyms die er nog zijn zijn family gym kostverloren kade in oud west
En niques fitness centre in zuid (van oud wedstrijdatleten
Verder zul je er niet hebben
Of je moet naar zaandam uitwijken
 
Wanneer is een sportschool hardcore ???
Als je wat meer info geeft over wat je zoekt komen dr misschien meer suggesties (als ik voor mezelf spreek in ieder geval).
 
Wanneer is een sportschool hardcore ???
Als je wat meer info geeft over wat je zoekt komen dr misschien meer suggesties (als ik voor mezelf spreek in ieder geval).

Een sportschool is hardcore wanneer er AAS wordt verhandeld en vrouwen er niet durven te komen omdat ze zich seksueel geïntimideerd voelen.
 
Een sportschool is hardcore wanneer er AAS wordt verhandeld en vrouwen er niet durven te komen omdat ze zich seksueel geïntimideerd voelen.

Oh dan ken ik dr wel een paa;, waar ik flink geïntimideerd ben door opgefokte aas-gebruikers
 
Ik was afgelopen week in Hoofddorp en ben wezen trainen in Zwanenburg. Is wel een stukje rijden vanuit 020.
 
Ik was afgelopen week in Hoofddorp en ben wezen trainen in Zwanenburg. Is wel een stukje rijden vanuit 020.

Zwanenburg is vanuit Nieuw-West dan weer heel dichtbij. Dan zou dit wel een redelijke optie zijn voor TS
 
Voor wat het waard is: Trainmore Piet heinkade is nog wel een beetje underground gym. Heel veel apparatuur en groot krachthonk in de ‘kelder’. Prima sfeer.
 
Back
Naar boven