• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Goede keuze tussen al die shakes!?

Bezoekers in dit topic

thijsvanerp

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik doe nu 1 jaar aan krachttraining en ben begonnen met een 3-daags split schema. Ik merkte weinig vorderingen, met name weinig toename in kracht. Ik ben sinds een maand begonnen met een stronglift schema om na een paar weken terug te schakelen op een 3-daags split.

Mijn ouders hebben het niet zo op shakes en vinden het maar troep. Ik had nooit écht de drang om per se aan de shakes te gaan dus heb ik het ook maar niet gedaan. Ik zocht m'n eiwitten wel in vis en dergelijke! Nu kreeg ik laatst een pot van een vriend die hij nog overhad. Hier heb ik nog zo'n 6x 2 shakes per trainingsdag kunnen nemen). Het gaat hier om precision engineered, muslce & weight gainer. Nu die op is heb ik besloten toch een nieuwe pot te gaan halen. Maar ik heb geen idee waar te beginnen. Der staat overal een 'mooi verhaaltje' bij dus ik weet niet waar hem het verschil in zit en wat waar is en niet.

Ik hoop dat jullie met m'n achtergrond iets kunnen aanbevelen. Mijn doel is kracht en spiermassa. Streeffysiek is echter geen echte BB look!

75 kg
1,88

Graag geen reacties als meer eten en niet aan de shakes gaan! :D

PS. iemand ook enig idee welke whey acne niet zo zeer stimuleert? Heb hier op m'n rug (flink) last van.

Alvast bedankt!

Whey --> Whey Perfection van www.bodyenfitshop.nl
Gainer --> Lean Gainer ook van B&F

Tegen acne kun je ook vitamine B5 gebruiken. Kun je het voordeligst halen op www.stopacne.nl

Neem dan isolaat bijna geen lactose... heeft igg voor afname gezord bij mij

Ik ga hier tegen wat schenen aan trappen: maar ik zou gaan voor die van bodylab. Veel minder zoet. ;)

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk komt het een beetje op hetzelfde neer, Body en Fitshop is een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik had altijd aanleg om puistjes te krijgen, dacht dat dit meer zou worden door eiwitshakes. Uiteindelijk heeft het totaal geen invloed, heb dan ook voor isolaat perfection gekozen (van B&F shop) is iets duurder maar zit bijna geen lactose in etc. wat voor mij belangrijk is. Beste product wat je kan nemen is imo Whey Hydrolisaat ISO-100, meest zuivere, maar kost ook 2x zoveel helaas.

Terug
Naar boven