MuscleMeat

Goede Knee sleeves?

Bezoekers in dit topic

Bulktime!

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2016
Berichten
98
Waardering
37
Lengte
1m86
Vetpercentage
13%
Beste bodybuilders en powerlifters,

Ik ben op zoek naar een Nederlandse site die goede knee sleeves verkoopt om te squatten en dergelijke.

[Link niet meer beschikbaar]
Iemand ervaring met deze? Ik zie verder niet staan of die 3mm, 5mm of 7mm dikte heeft.

https://www.keller-sports.nl/p/nike...XXX_Male_PLA&gclid=CKmrlcrX_8sCFVG6GwodEccNSg
Eventueel deze?

Ik hoor graag waar jullie je knee sleeves hebben gekocht.
 
rehband is per sleeve dus je moet er 2 kopen.
[Link niet meer beschikbaar]

of eens kijken op strenghtshop.de die leveren ook heel snel heb mijn rehbands van daar en had ze binnen de week thuis.
 
Zou ze bestellen van sbd ja. Super goeie kwaliteit en een heldere website. Zijn wel wat duurder maar dan weet je wel dat je goeie hebt.
 
Heb ze van strengthshop, heel tevreden over :)
 
SBD / Strong sleeves zijn de leiders at the moment.
 
SBD zou niet meer zonder kunnen.
 
Rehband.
 
Zou ze bestellen van sbd ja. Super goeie kwaliteit en een heldere website. Zijn wel wat duurder maar dan weet je wel dat je goeie hebt.

Voor het SBD spul heb ik echt het idee dat het de rest van mijn leven meegaat. Goede investering.

Nooit meer pijn aan mijn knie gehad overigens.

Enige waar ik van baal is dat ik dit niet jaren geleden had aangeschaft.
 
Gebruik zelf al een jaar met veel plezier de Titans. Die zijn precies hetzelfde als de veel duurdere Rehbands. Mocht je die nemen zou ik aanraden een maat kleiner te nemen dan wordt aangegeven op de site. Ik zou een L nodig hebben, een M is perfect.

SBD's heb ik laatst besteld om ze eens te proberen. Ik heb de enorme fout begaan om hier ook 1 maat kleiner te nemen, een M ipv een L. Dat is ten eerste een hel om aan te krijgen en daarnaast deden ze pijn aan de binnenkant van mijn knieën en de bloedsomloop stopte in mijn benen :o. Meet je knie op en kies voor de normal fit of tight fit. Neem zeker niet een maat kleiner.

De kwaliteit is overigens echt helemaal top en ik ben eigenlijk wel van plan alsnog de juiste maat te bestellen. Het materiaal rekt minder dan bij Titans/Rehbands, de sleeve is langer en op een andere manier (torque) in elkaar gezet dus maximale ondersteuning. Op youtube hoor ik steeds vaker gasten claimen dat de STrong sleeves nog ietsje beter zijn.
 
Ik zou graag de elbow sleeves van inzer kopen maar kan ze in nl niet vinden iemand een website waar ze te bestelle zijn zonder creditcard?
 
Back
Naar boven