MuscleMeat

Goede kuur of niet

Bezoekers in dit topic

Ricodeknaller

Novice
Lid geworden
7 mrt 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Ben Ricardo 33 jaar oud train nu zo 6 jaar 4 x per week.
Ben 1.68 dus nie heeeel lang
Stats zijn 83 kg en nog 16 procent vetpercentage.
Kwam van de 55 kg ,eerste 2 jaar voeding aangepast toen naar de 70 kg
3400 calorieën zat ik ongeveer soms iets meer door mast gainershake

Toen mijn eerste kuur test deca dianabol schoon aan overgehouden 75 kg

2e kuur tren test masteron schoon aan overgehouden 79 kg maar toen me vetpercentage naar 13 procent.

Nog niet te vrezen dus toch maar weer bulken en derde kuur test deca bold
Nu 83 kg aan overgehouden en vetpercentage op 16 procent
Dat is een beetje mijn verhaal

En dosis was de laatste dus ook zwaarste .
Test op 600 mg
Deca op 500 mg
Bold 500 mg

Dus per week 12 weken lang met natuurlijk nakuur erna

Nu zit ik met een vraag ik wil nog 1 monster kuur doen dan ben ik tevreden

Zat zelf te denken aan:
week 1 tot 3 dianabol 50 mg p.d
Week 1 tot 16 sustanon p.w 750mg
Week 1 tot 16 trenbolone p.w 500
Week 1 tot 16 boldone p.w 750mg
Week 13 tot 16 winny 50 mg p.d

En nakuren met nolvadex

Is dit een goede laatste kuur om te knallen
 
Als je hierna nooit meer gaat kuren, waarom zou je deze dan doen? Die gains ga je echt niet vasthouden straks.

Hoe zit het met je voeding trouwens? Op de helft van wat je nu wilt pakken zou je normaal gesproken al een heel eind moeten kunnen komen.
 
Voeding kan ik later wel even posten maar dat gaat goed verder.
Oké dus eigenlijk zeg jij je moet heel je leven blijven spuiten anders ben je voor je het weet weer 55 kg??

En klopt ik kuur samen met een maat hij komt bijna 17 kg aan en verliest na een tijd ook wel 6 ofzo maar ik kom heeeel erg moeilijk aan dus ik pak netto per kuur wat ik over houd meestal tussen de 5 en de 8 kg

En laatste kuur omdat ik dat me vrouwtje beloofd heb dus vandaar maar blijf wel gewoon 4 x per week sporten Creatine eiwit etc
 
Screenshot_20171108-215545.png
 
Haha i know nee het is niet dat ze me de deur uit trapt en ze weet van de laatste kuur af dus ik heb verder geen geheimen maar ja ik had zelf al die jaren een doelstelling dat was tussen 85 en 90 kilo wegen met 10 tot 12 procent vet ik had dus het gevoel dat dat haalbaar was met deze laatste kuur en dan ben ik meer dan tevreden mee en wil het dan gewoon lekker bijhouden heb nu ook niet die kuren achter elkaar aan gedaan daar zat ook elke x meer dan bijna anderhalf jaar tussen en toen heb ik ook me gewicht behouden wat ik over hield na die kuren
 
Ik zou er dan eerder voor kiezen om bijvoorbeeld de laatste 6 weken van je kuur tren toe te voegen. Het liefst acetaat omdat acetaat (in mijn ogen) in elk opzicht beter is.
 
Haha i know nee het is niet dat ze me de deur uit trapt en ze weet van de laatste kuur af dus ik heb verder geen geheimen maar ja ik had zelf al die jaren een doelstelling dat was tussen 85 en 90 kilo wegen met 10 tot 12 procent vet ik had dus het gevoel dat dat haalbaar was met deze laatste kuur en dan ben ik meer dan tevreden mee en wil het dan gewoon lekker bijhouden heb nu ook niet die kuren achter elkaar aan gedaan daar zat ook elke x meer dan bijna anderhalf jaar tussen en toen heb ik ook me gewicht behouden wat ik over hield na die kuren
Dit ga je niet vasthouden volgens mij zonder nog te kuren toch niet op uw lengte.
 
Dit ga je niet vasthouden volgens mij zonder nog te kuren toch niet op uw lengte.


Klopt maar ik ga ervan uut dat idd mijn vetpercentage zeker niet blijft en tuurlijk zal je altijd terug valken met gewicht maar hoop er gewoon nog voor laatste keer 1 x goed te gainen en vetpercentage te verlagen maar het gaat mij erom is deze kuur te overdreven of is het wel gewoon een goede knal kuur
 
Klopt maar ik ga ervan uut dat idd mijn vetpercentage zeker niet blijft en tuurlijk zal je altijd terug valken met gewicht maar hoop er gewoon nog voor laatste keer 1 x goed te gainen en vetpercentage te verlagen maar het gaat mij erom is deze kuur te overdreven of is het wel gewoon een goede knal kuur

Vind ze nogal zwaar.
 
Op de kuur ga ik niet in (geen ervaring).

Maar als ik zie dat iemand na een aantal keer kuren nog een zware kuur wil gaan doen en dan met zo een eetschema.....en zegt dat ie moeilijk aankomt... Dan vraag ik me soms af hoe het gesteld is met de voedingskennis.... :o

Lunch is een massgainer met een broodje...
avondeten 100 gr aardappel en 100 gr vlees...
zie maar 1 hap groente erin staan...
zooi shakes...
tussendoortjes van een hapje kip met appel...

dan is het niet zo gek als je niet makkelijk aankomt.... Sorry dat ik het zeg. Maar misschien beter een keer een goed voedingsschema maken waar je wat meer "echte voeding" eet en ook eens wat groente ed.. ook je micro's zijn van belang...niet alleen de macro's

het is niet bedoeld als bashing... maar denk dat daar ook nog wel wat te schaven valt
 
Eiwit te hoog
Carbs te laag
Je totaal aan callorien is ook te weinig. Je komt moeilijk aan want je eet niet genoeg.
 
Dit wordt een knaller van een topic
 
Haha i know nee het is niet dat ze me de deur uit trapt en ze weet van de laatste kuur af dus ik heb verder geen geheimen maar ja ik had zelf al die jaren een doelstelling dat was tussen 85 en 90 kilo wegen met 10 tot 12 procent vet ik had dus het gevoel dat dat haalbaar was met deze laatste kuur en dan ben ik meer dan tevreden mee en wil het dan gewoon lekker bijhouden heb nu ook niet die kuren achter elkaar aan gedaan daar zat ook elke x meer dan bijna anderhalf jaar tussen en toen heb ik ook me gewicht behouden wat ik over hield na die kuren

Zo, dat is pas een lange zin!
 
Voeding kan ik later wel even posten maar dat gaat goed verder.
Oké dus eigenlijk zeg jij je moet heel je leven blijven spuiten anders ben je voor je het weet weer 55 kg??

En klopt ik kuur samen met een maat hij komt bijna 17 kg aan en verliest na een tijd ook wel 6 ofzo maar ik kom heeeel erg moeilijk aan dus ik pak netto per kuur wat ik over houd meestal tussen de 5 en de 8 kg

En laatste kuur omdat ik dat me vrouwtje beloofd heb dus vandaar maar blijf wel gewoon 4 x per week sporten Creatine eiwit etc
je MAAT kan niet kuren jij kunt geeneens bulken , ik zeg blijf natty
 
Weer niks...
 
Back
Naar boven