AndroidHealthClinic

Goede lengte voor een bodybuilder? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nathancolumbu

Cool Novice
Lid geworden
7 sep 2014
Berichten
42
Waardering
3
Lengte
1m65
Beste DBB'ers,

Dit is een van m'n eerste posts en ik weet niet of er al
veel topics zijn over dit onderwerp. Maar goed.
Zelf ben ik een klein ventje en zal ook niet meer zo lang
worden. (166/170cm) Is dit nadelig voor een bb'er aangezien ik niet heel groot kan worden? Of is het juist handig omdat ik sneller opvul?
Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Mvgr, Nathan.


PS: als ik het bericht in een verkeerde sectie heb geplaatst zeg het me even. :)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen onder of boven de 193cm kan beter stoppen.
 
ik hoorde dat mensen die 196cm zijn ook best nog potentie hebben
verder idd beter stoppen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe kleiner hoe groter je lijkt. Hoe groter hoe beter je er uit ziet.
 
Hahaha, misschien had ik niet moeten vermelden dat dit m'n eerste post was.. vond het gewoon een interessant onderwerp
 
1,75 schijnt perfect te zijn. Kan beter korter zijn dan langer.
 
Veel eet zwaar train

groetjes steensteen

Srs voor elke lengte mogelijk
 
Onder de 180 heb je veel sneller een BB look. Boven de 185-190 moet er veel meer massa aan, en dan nog halen +190 nooit echt dezelfde look. Imposant is het wel, maar de wedstrijden worden gewonnen door de groep die tussen de 170 en 185 zit. Ik vind alles tussen 170 en -190 een ideale lengte.

Als je een voorbeeld zoekt: Jerry Koolhoven (165) of Lee Priest (163).
 
Bodybuilders (pro) zijn vaak kleintjes. Veel indrukwekkender is het natuurlijk als je echt lengte en massa hebt m.i.
 
Bodybuilders (pro) zijn vaak kleintjes. Veel indrukwekkender is het natuurlijk als je echt lengte en massa hebt m.i.
jay was 1m 78 arnold 1 m86 dennis is ook niet de kleinste

lee priest was een van de enige midgets
 
jay was 1m 78 arnold 1 m86 dennis is ook niet de kleinste

lee priest was een van de enige midgets
Er staat vaak. Dat vind en denk ik nog steeds. Ongeacht of een paar zwaargewichten boven de 185cm uitkomen.
 
Cutler is 175 dacht ik, Martinez ook, Dexter 168. Gemiddelde lengte ligt in de VS gewoon lager waar de meeste prof bb vandaan komen. Arnold had een ideale lengte en massaverhouding imo
 
Cutler is 175 dacht ik, Martinez ook, Dexter 168. Gemiddelde lengte ligt in de VS gewoon lager waar de meeste prof bb vandaan komen. Arnold had een ideale lengte en massaverhouding imo
jay is 1 m 77 nu volgens wiki hehe
dennis 1m80 yates 1m77 en ronnie ook 1m 80


ja alleen hoe langer je bent hoe moeilijker het is om je LB goed te krijgen lijkt het wel
 
Stuur je vriendin of bij gebrek je moeder maar langs. Hoor je de conclusie bij thuiskomst.
ja dan blijven ze voor de deur staan want je geraakt niet aan de deurklink
 
Back
Naar boven