Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Reinier
Zorg er nou maar voor dat je hard genoeg traint, dan komt die honger vanzelf wel![]()
Originally posted by geldrop19
had na t trainen 3 boterhammen En een shake gehad.. stond er dus wel bij![]()
Originally posted by Robin
What ever... Voortaan beter die shake direct na de training nemen (wat zit erin trouwens??). Daarna pas de boterhammen.
Originally posted by geldrop19
wat zit erin...eigenlijk alles wel volgens mij..
alanine, arginine, asparaginezuur, creatine, cysteine, glutaminezuur, glycine, histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, proline, serine, theonine, tryptofaan, tyrosine, valine wei-eiwit... volg je t nog?
heb de ingredienten lijst maar even over getypt
verder nog een hoop vitame, eiwitten en koolhydraten
Originally posted by Robin
Heheik volg het nog hoor... Maar ik bedoelde eigenlijk het aantal eiwitten en koolhydraten (in grammen)...
Originally posted by avg
Van enkel ongezond en vet eten hoef je niet aan te komen hoor. Ik heb een paar jaar niks anders gedaan als enkel naar de frietboer als eten. Soms 3 maal daags en soms waren er dagen dat ik niks at. Maar als ik een tijdje 2/3 maal per dag naar de friettent was gegaan kwam ik nog niks aan. Ik heb het zelfs voor mekaar gekregen om 49 kilo te wegen bij 1.87. Ik heb alleen nog niet gelezen iemand die aan hetzelfde gewicht/lengte heeft gezeten of in verhouding. Is er niemand die zo slecht heeft gestaan?
Originally posted by avg
Maar sinds ik schone voeding eet lukt het me wel om aan te komen, niet zo snel als sommige hier maar toch 14.5 kilo in 8/9 maanden zonder me vetpercentage echt te verhogen.
Originally posted by avg
Dank je voor het complimentje, meeste gewicht is bij mij in mijn armen gekomen.
Originally posted by avg
Van enkel ongezond en vet eten hoef je niet aan te komen hoor. Ik heb een paar jaar niks anders gedaan als enkel naar de frietboer als eten. Soms 3 maal daags en soms waren er dagen dat ik niks at. Maar als ik een tijdje 2/3 maal per dag naar de friettent was gegaan kwam ik nog niks aan. Ik heb het zelfs voor mekaar gekregen om 49 kilo te wegen bij 1.87. Ik heb alleen nog niet gelezen iemand die aan hetzelfde gewicht/lengte heeft gezeten of in verhouding. Is er niemand die zo slecht heeft gestaan?