Fitness Seller

goede manier op op gewicht te komen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zorg er nou maar voor dat je hard genoeg traint, dan komt die honger vanzelf wel :)
 
Originally posted by Reinier
Zorg er nou maar voor dat je hard genoeg traint, dan komt die honger vanzelf wel :)

ik train 4 keer in de week en soms 5 keer en pijger me behoorlijk af maar had nooit honger.. misschien ook wel omdat ik t gewend ben om niet veel te eten..

to robin..
had na t trainen 3 boterhammen En een shake gehad.. stond er dus wel bij:)
 
Dat komt vanzelf wel geldrop. Ik at eerst enkel friet en er zaten dagen bij dat ik echt helemaal niet at. Nu eet ik braaf mijn (minimaal) 6 maaltijden per dag en het gaat goed. Op den duur krijg je vanzelf honger en hoef je tenminste niet meer jezelf vol te proppen terwijl je geen zin hebt. De ene dag gaat het wat beter als de andere.
Ik vind een weightgainer makkelijk als ondersteuning van het normale voedsel.
 
Originally posted by geldrop19

had na t trainen 3 boterhammen En een shake gehad.. stond er dus wel bij:)

What ever... Voortaan beter die shake direct na de training nemen (wat zit erin trouwens??). Daarna pas de boterhammen.
 
Originally posted by Robin


What ever... Voortaan beter die shake direct na de training nemen (wat zit erin trouwens??). Daarna pas de boterhammen.

wat zit erin???...eigenlijk alles wel volgens mij..
alanine, arginine, asparaginezuur, creatine, cysteine, glutaminezuur, glycine, histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, proline, serine, theonine, tryptofaan, tyrosine, valine wei-eiwit... volg je t nog?
heb de ingredienten lijst maar even over getypt
verder nog een hoop vitame, eiwitten en koolhydraten
 
Originally posted by geldrop19


wat zit erin???...eigenlijk alles wel volgens mij..
alanine, arginine, asparaginezuur, creatine, cysteine, glutaminezuur, glycine, histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, proline, serine, theonine, tryptofaan, tyrosine, valine wei-eiwit... volg je t nog?
heb de ingredienten lijst maar even over getypt
verder nog een hoop vitame, eiwitten en koolhydraten

Hehe :) ik volg het nog hoor... Maar ik bedoelde eigenlijk het aantal eiwitten en koolhydraten (in grammen)...
 
Originally posted by Robin


Hehe :) ik volg het nog hoor... Maar ik bedoelde eigenlijk het aantal eiwitten en koolhydraten (in grammen)...

ah oke..
op de verpakking staat dat per 100 gram:
1650 kJ 393kcal
-20 gram eiwitten
-75 gram koolhydraten
-1 gram vet
 
dus een weightgainershake...

probeer liever na de training whey+dextrose te nemen. Neemt sneller op.
 
Ja ook ik zal het even zeggen dat je veel te weinig eet :D
idd als je echt wil aankomen moet je het volgende schema gebruiken:

7:00 uur Big-Mac ( :burger: ), Milkshake en zo's ochtend menu bij de MacDonalds. 1 Liter Volle melk.

10:00 uur Rijstevlaai, rijst is goed voor je! :D en 1 Liter Volle melk

13:00 uur weer een Big-Mac ( :burger: ), 1 Liter Volle melk.

16:00 uur een Mac-Chicken (vergeet niet in kip zit veel eiwit :D)

Trainen

Direct na trainen een Khd shake met heel veel suiker. 7 eetlepels.

Avond eten Zo veel mogelijk naar binne proppen heeel veel aardappels!!!

21:00 Mona Aardbeien Verwen kwark (Vergeet niet Volle kwark te nemen) en 1 Liter Volle Melk.

Voor het slapen gaan nog wat eiwit, dus neem je weel een shake met 7 eetlepes suiker.

Nou als je hier niet van aankomt weet i het ook niet meer!! :lol:
 
Laatst bewerkt:
Van enkel ongezond en vet eten hoef je niet aan te komen hoor. Ik heb een paar jaar niks anders gedaan als enkel naar de frietboer als eten. Soms 3 maal daags en soms waren er dagen dat ik niks at. Maar als ik een tijdje 2/3 maal per dag naar de friettent was gegaan kwam ik nog niks aan. Ik heb het zelfs voor mekaar gekregen om 49 kilo te wegen bij 1.87. Ik heb alleen nog niet gelezen iemand die aan hetzelfde gewicht/lengte heeft gezeten of in verhouding. Is er niemand die zo slecht heeft gestaan?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by avg
Van enkel ongezond en vet eten hoef je niet aan te komen hoor. Ik heb een paar jaar niks anders gedaan als enkel naar de frietboer als eten. Soms 3 maal daags en soms waren er dagen dat ik niks at. Maar als ik een tijdje 2/3 maal per dag naar de friettent was gegaan kwam ik nog niks aan. Ik heb het zelfs voor mekaar gekregen om 49 kilo te wegen bij 1.87. Ik heb alleen nog niet gelezen iemand die aan hetzelfde gewicht/lengte heeft gezeten of in verhouding. Is er niemand die zo slecht heeft gestaan?

Je heb helemaal gelijk alleen als ik dat doe word ik echt moddervet. En ik denk dat hij ook best wel veel zal aankomen maar idd dommige mensen doen alles maar komen nix aan.
 
Maar sinds ik schone voeding eet lukt het me wel om aan te komen, niet zo snel als sommige hier maar toch 14.5 kilo in 8/9 maanden zonder me vetpercentage echt te verhogen.
 
Originally posted by avg
Maar sinds ik schone voeding eet lukt het me wel om aan te komen, niet zo snel als sommige hier maar toch 14.5 kilo in 8/9 maanden zonder me vetpercentage echt te verhogen.

Dat is zeer netjes! :thumb:
 
Dank je voor het complimentje, meeste gewicht is bij mij in mijn armen gekomen.
 
Originally posted by avg
Dank je voor het complimentje, meeste gewicht is bij mij in mijn armen gekomen.

:stupid:
 
om even terug te komen op het voedingsschema, je moet zorgen dat je om de 2 a 3 uur aan je eiwitten komt, dus tussen 12.00 en 16.00 uur moet je ook nog wat nemen.
 
Originally posted by avg
Van enkel ongezond en vet eten hoef je niet aan te komen hoor. Ik heb een paar jaar niks anders gedaan als enkel naar de frietboer als eten. Soms 3 maal daags en soms waren er dagen dat ik niks at. Maar als ik een tijdje 2/3 maal per dag naar de friettent was gegaan kwam ik nog niks aan. Ik heb het zelfs voor mekaar gekregen om 49 kilo te wegen bij 1.87. Ik heb alleen nog niet gelezen iemand die aan hetzelfde gewicht/lengte heeft gezeten of in verhouding. Is er niemand die zo slecht heeft gestaan?

me volgooien met friet? nooit geprobeerd.
mijn dieptepunt was 53kg bij 1.80m


hmm, oud topic, ben benieuwd of de topicstarter in zijn opzet is geslaagd
 
Laatst bewerkt:
Mijn diepte punt was 82 kg bij 1.93 m ;)
 
mijne 59 kg bij 1.70m
 
Back
Naar boven