AndroidHealthClinic

Goede massa kuur? 😁

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingslayerr

Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
18%
Best forum lezers,

Ik trainde 7 jaar natuurlijk en heb vorig me eerste kuur gehad :

Tren E : week 1 t/m 10 (500) per week
Test E : week 1 t/m 12 (250) per week
Nolva : week 12 t/m 40 (20 mg tabbs) per dag

Nu wil ik een nieuw kuurtje beginnen

Mensen die er ervaring mee hebben?

Dbol : week 1 t/m 4 (30 mg tabbs) per dag
Deca: week 1 t/m 10 (250) per week
Test E: week 1 t/m 12 (500) per week
Nolva: week 12 t/m 14 (20mg tab) per dag

Ik zet test altijd 2 weken langer door in verband met een fijne nakuur. 😋

Je zet test ' altijd ' 2 weken langer maar dit word pas je 2e kuur ?

Je eerste kuur zat tren in je bent dus sowiso al verkeerd begonnen ..
Middelen als tren en deca hoef je niet perse te nemen om massa te bouwen .
Neem 500 test en wat boldenone en ga deftig met je voeding en training om .. jij bent degene die bepaalt of die kuur je massa gaat opleveren niet je middelen .

500 test + 400-600 bold is leuk en niet te gek voor jouw kuurverleden lijkt me

Best forum lezers,

Ik trainde 7 jaar natuurlijk en heb vorig me eerste kuur gehad :

Tren E : week 1 t/m 10 (500) per week
Test E : week 1 t/m 12 (250) per week
Nolva : week 12 t/m 40 (20 mg tabbs) per dag

Nu wil ik een nieuw kuurtje beginnen

Mensen die er ervaring mee hebben?

Dbol : week 1 t/m 4 (30 mg tabbs) per dag
Deca: week 1 t/m 10 (250) per week
Test E: week 1 t/m 12 (500) per week
Nolva: week 12 t/m 14 (20mg tab) per dag

Ik zet test altijd 2 weken langer door in verband met een fijne nakuur. 😋
Wat waren je resultaten na je eerste kuur en wat heb je eraan overgehouden kwa massa? Hoe ervaarde je die kuur? wat waren je sides? Hoe waren je bloedwaarde ervoor en erna en wat zijn ze nu?
Sowieso tren veel te hoog gedoseerd en zeker in je eerste kuur had je die achterwegen moeten laten.

Ik zie trouwens dat ik het verkeerd hebt getypt
Tren E was 250 per week en Test E was 500 per week.

Ik heb er 10 kg spiermassa aan overgehouden.
Had wel 12 kg gewonnen.

Sides : agressief & af toe slechte slaap maar voor de rest niks.

Bloedwaardes waren gewoon goed van te voren en nu nog steeds.

op 10-12 weken zou ik NPP pakken ipv Deca versie van Nandrolon.
350mg NPP EW (50mg ED)
300-400 Test E/C(~50mg ED)
Geen nakuur maar cruise op 150mg E/C EW

maar beantwoord eerst eens wat Wengstertje vraagt en hoelang het geleden is je kuur.
Wat is er gemeten, ook prolactine ?

op 10-12 weken zou ik NPP pakken ipv Deca versie van Nandrolon.
350mg NPP EW (50mg ED)
300-400 Test E/C(~50mg ED)
Geen nakuur maar cruise op 150mg E/C EW

maar beantwoord eerst eens wat Wengstertje vraagt en hoelang het geleden is je kuur.
Wat is er gemeten, ook prolactine ?
Ik snap dat je wat hoopt te verkopen maar waarom raad je iemand die vrij duidelijk geen idee heeft wat ie doet aan om te gaan cruisen..? Ik begrijp dat 't minder ongezond is mits je de rest van je leven wilt blijven zetten maar dan nog.

Gast weet waarschijnlijk niet eens welke waardes die moet controleren anders kwam die ook wel met andere kuur voorstellen en zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen die niet kloppen .. Verder blijf gewoon bij de tren en deca weg tot je verstand hebt van bepaalde middelen . Het is niet mijn bedoeling om betweters over te komen ik probeer de mensen vandaag de dag te behoeden voor het roekeloze kuur gedrag wat ik vroeger had door gebrek aan kennis en broscience .. Verder irriteer ik me aan het feit dst er vandaag de dag zoveel kennis beschikbaar is over peds maar dat de nieuwe generatie altijd voor de "snelste/makkelijkste" weg kiest . Ik zou adviseren nog een keer na te denken over de deca ..

Ik snap dat je wat hoopt te verkopen maar waarom raad je iemand die vrij duidelijk geen idee heeft wat ie doet aan om te gaan cruisen..? Ik begrijp dat 't minder ongezond is mits je de rest van je leven wilt blijven zetten maar dan nog.
Ik verkoop niks !

Ik zie trouwens dat ik het verkeerd hebt getypt
Tren E was 250 per week en Test E was 500 per week.

Ik heb er 10 kg spiermassa aan overgehouden.
10kg op de weegschaal gepakt is geen 10kg spiermassa he

Plak eens 4 zakken van musclemeat kip 2.5kg bags op je lichaam. Heb je dit gepakt in 1 kuurtje van 10/12 weken?

Ik ga nooit van .
Gast weet waarschijnlijk niet eens welke waardes die moet controleren anders kwam die ook wel met andere kuur voorstellen en zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen die niet kloppen .. Verder blijf gewoon bij de tren en deca weg tot je verstand hebt van bepaalde middelen . Het is niet mijn bedoeling om betweters over te komen ik probeer de mensen vandaag de dag te behoeden voor het roekeloze kuur gedrag wat ik vroeger had door gebrek aan kennis en broscience .. Verder irriteer ik me aan het feit dst er vandaag de dag zoveel kennis beschikbaar is over peds maar dat de nieuwe generatie altijd voor de "snelste/makkelijkste" weg kiest . Ik zou adviseren nog een keer na te denken over de deca ..
Bedankt dat je probeert te helpen maar we hebben zeker bloedwaardes gemeten.

Ik had me vorige kuur ook gedaan met iemand die al jaren ervaring had.

Ben goed op me voeding gaan letten en heb goed getraind.

Me vorig kuurtje was een jaar geleden en heb nog steeds die 10kg spier winst aan overgehouden.

Dus inplaats dat je hier zit te janken, kan je ook even meedenken. Anders moet je niet reageren.

10kg op de weegschaal gepakt is geen 10kg spiermassa he

Plak eens 4 zakken van musclemeat kip 2.5kg bags op je lichaam. Heb je dit gepakt in 1 kuurtje van 10/12 weken?
Ja 10kg spiermassa winst, in totaal was het 12kg maar die 2kg was vet en vocht.

Dat is gewoon mogelijk als je goed eet en traint.
Kan je wel bijdehand komen doen.

Ja 10kg spiermassa winst, in totaal was het 12kg maar die 2kg was vet en vocht.

Dat is gewoon mogelijk als je goed eet en traint.
Kan je wel bijdehand komen doen.
Ik geloof je meteen en twijfel er geen moment aan. Mensen die 10kg spiermassa in 2 jaar pakken (of langer) weten waarschijnlijk gewoon niet wat ze doen.

Ik geloof je meteen en twijfel er geen moment aan. Mensen die 10kg spiermassa in 2 jaar pakken (of langer) weten waarschijnlijk gewoon niet wat ze doen.

Hoezo 10kg spiermassa in 2 jaar??? dat heeft precies niemand gezegt.

10kg spiermassa in mij vorige kuur vorig jaar !!

Je kan beter gewoon je mond dicht houden want jou reacties heeft niemand wat aan pannenkoek.

500 test + 400-600 bold is leuk en niet te gek voor jouw kuurverleden lijkt me
Bold heb je hier zelf ervaring mee ?.
Wat ik hoor en heb gelezen is dat het ook voor je conditie en uithoudingsvermogen wordt gebruikt.

Kan je mij hier iets mee over uitleggen?
Ben leergierig 😉.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven