AndroidHealthClinic

Goede mp-3 speler of mp-4 speler voor een lage prijs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kazamafury

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2006
Berichten
3.932
Waardering
2.402
De titel zegt eigelijk alles, ik ben op zoek naar een goede mp-4/mp-3 speler en mijn budget is maximaal 50 euro. Natuurlijk heb ik dan liever een mp-4 speler. 4 GB is zeker voldoende maar 2 GB als minimaal geheugen denk ik toch wel nodig te hebben. Geluidskwaliteit staat bij mij hoog ijn het vaandel maar ik betaal liever niet voor merk (zoals bijv een ipod). Ook moet het apparaat niet al te groot zijn.Wat ik so far gezien heb zijn de volgende mp-4 spelers:

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.kieskeurig.nl/product/2B673FC5E6802BD9C125741E0040050F.htm

Jammer genoeg kan ik hier niet veel reviews van vinden. Omdat ik niet helemaal thuis ben op het gebied van mp-3/4 spelers vraag ik het aan jullie.

De eisen.

max 50 euro
geen slecht geluid
niet al te groot

Hebben jullie nog een goed ideetje? Natuurlijk karma voor de goede bijdragen :rolleyes::D
 
sweex is zoiezo om te janken! geluidskwaliteit en levensduur dat anderen komt uit dezelfde fabriek

Kies gewoon een degenlijk merk Creative, Iriver, Samsung, Cowon(als je voor geluidskwaliteit gaat)

dan betaal je wel rond de 80€ maar heb je wel wat goeds wat niet na 1-2jaar stuk is!
 
die van de aldi, net een ipod alleen dan zonder gare itunes. 4 gig 40 euro.
 
Op dealextreme.com zijn er ook veel goedkope mp3's en mp4's met camera en touschscreen met een lange levensduur.
 
ik zeg door sparen voor de Ipod Classic. Hji is wel zwaarder maar volledig staal en capaciteit van 80 GB;) ik zeg maar zo...ik ben er blij mee...zeker met de boxjes op mijn bureau....en me collega's zijn er...ook blij mee, als ik um uit zet haha (die zijn oud die mensen)
 
Koop gewoon een Ipod Nano 4 GB, kost tegenwoordig ook geen reet meer. 2x roggelen in een Media Markt en je krijgt hem mee. Niet geheel binnnen je budget maar wel kwalitatief een stukkie beter.
 
Voor 80€ heb je een Creative Zen 4G. Goed dingetje:thumbs:
 
Budget staat bij mij als beginnende student toch hoog in eht vaandel. Ik heb vroeger altijd funKey dingetjes van packard bell gehad en dat soort sticks (heb er een stuk of 3-4 versleten) dus 50 euro is voor mij al heel wat voor zo'n ding vergeleken met vroegah.

@shutter en andere: dankjewel voor de tips, ik ben er echt heel erg blij mee want zoals jullie nu wel weten, ik weet niet veel van mp-3/4 spelers af (Waar je op meot letten etc)
 
update:ik heb een victory mp4 speler gekocht voor 69 euro (8 gb). Ik ben er erg tevreden mee. Niet groot, goed geluid, vergeleken met andere merken relatief goedkoop en ik kan hem altijd uitbreidwen dmv een SD kaartje
 
Nice, klinkt goed :)
 
Back
Naar boven