MuscleMeat

Goede natural bb site

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Hey mensen,
Voor die mensen die geinteresseerd zijn in een site met goede info en tips heb ik wellicht een goede site
namelijk http://www.godsofiron.com

enjoy


mzzl rob
 
coole site!
 
idd goeie site, word alleen wel een beetje bang van de lay-out... :D
 
Originally posted by rob12345
Hey mensen,
Voor die mensen die geinteresseerd zijn in een site met goede info en tips heb ik wellicht een goede site
namelijk http://www.godsofiron.com

enjoy


mzzl rob

hmm ken hem al vind het een vage site...

hier op deze site kun je betere info en tips krijgen :)
 
Re: Re: Goede natural bb site

Dat weet ik niet zo zeker, op die site die ik aangaf staan veel feiten die gewoon waar zijn.
Hier op het forum weet je soms niet wie je moet geloven, want hoe kun je nou aan de hand van de iemands post zien of hij/zij verstand van zaken heeft ?
Niet dus.


Mzzl rob









Originally posted by nilsjei1234


hmm ken hem al vind het een vage site...

hier op deze site kun je betere info en tips krijgen :)
 
Re: Re: Re: Goede natural bb site

Originally posted by rob12345
Dat weet ik niet zo zeker, op die site die ik aangaf staan veel feiten die gewoon waar zijn.
Hier op het forum weet je soms niet wie je moet geloven, want hoe kun je nou aan de hand van de iemands post zien of hij/zij verstand van zaken heeft ?
Niet dus.


Mzzl rob


Hoe kun je nu zeker zijn van de info van die site als je niet eens de persoon achter het artikel kent?

Ik heb die site al meerdere keren doorgelezen en er staan waarheden maar ook flaters op dus ook daar moet je net zo goed filteren als hier.

Het is een leuke site, maar 'goed' vind ik een overschatting.
 
Re: Re: Re: Re: Goede natural bb site

Originally posted by admin

Hoe kun je nu zeker zijn van de info van die site als je niet eens de persoon achter het artikel kent?

Ik heb die site al meerdere keren doorgelezen en er staan waarheden maar ook flaters op dus ook daar moet je net zo goed filteren als hier.

Het is een leuke site, maar 'goed' vind ik een overschatting.

hun gaan uit van zo'n onmeunig raar trainingsschema..

maar ja ik vind die stats van die maker ook niet echt indrukwekkend vooor 17 jaar trainen..
 
Back
Naar boven