Fitness Seller

Goede openers voor datingsites? (srs) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tja... veel succes en plezier ermee zou ik zo zeggen

ik state alleen objectieve waarnemingen. Of het mij persoonlijk succes of plezier bezorgt is niet relevant.
 
ik state alleen objectieve waarnemingen. Of het mij persoonlijk succes of plezier bezorgt is niet relevant.



objectieve waarneming = niet gelijk aan kantenartikel over breivik


en eventueel eens het artikel uit eharmony herlezen? zat vrouwen genoeg die kleiner dan 1.73m zijn...
 
objectieve waarneming = niet gelijk aan kantenartikel over breivik


en eventueel eens het artikel uit eharmony herlezen? zat vrouwen genoeg die kleiner dan 1.73m zijn...

http://www.eurekalert.org/pub_releases/2011-05/uobc-hgf052011.php

Het krantenartikel was een voorbeeld. Vrijwel elke mass murderer heeft dit soort zaken. Vrouwen vragen om een emotionele rollercoaster. Hoe onbereikbaarder je bent, hoe meer crap ze van je tolereren.

Bij 1m73 zit je al dicht bij de median wat vrouwen betreft, er valt al een groot deel af puur op basis van grootte. Ik zeg niet dat er geen vrouw is die -173cm niet digged, ik zeg dat er minder vrouwen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Simpel.

Als je een foto ziet waarvoor ze heel veel moeite heeft gedaan om er goed uit te zien en je ziet heel vaag in de hoek een fohn liggen ofsow. Dan zeg je wat een mooie fohn heb je. En stel je er eventueel een vraag over. Dit is indirecte interesse en daar kunnen vrouwen niet tegen en zullen ze iets terug moeten zeggen.

Probeer het eens en zeg hoe het is gegaan:)
 
http://www.eurekalert.org/pub_releases/2011-05/uobc-hgf052011.php

Het krantenartikel was een voorbeeld. Vrijwel elke mass murderer heeft dit soort zaken. Vrouwen vragen om een emotionele rollercoaster. Hoe onbereikbaarder je bent, hoe meer crap ze van je tolereren.

Bij 1m73 zit je al dicht bij de median wat vrouwen betreft, er valt al een groot deel af puur op basis van grootte. Ik zeg niet dat er geen vrouw is die -173cm niet digged, ik zeg dat er minder vrouwen zijn.

yep en hoeveel van die vrouwen zitten met psychische problemen? Normale vrouwen schrijven niet naar gedetineerden
 
yep en hoeveel van die vrouwen zitten met psychische problemen? Normale vrouwen schrijven niet naar gedetineerden

defineer normale vrouw.

Dan pas kan je vrouwen met psychische problemen defineren en wat biologisch vrouwelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Vraag of ze ook fan is van Shane Diesel.
 
vraag of ze van de BBC houdt
 
Frikandel
 
OP probeer vooral niet de 'nice guy' routine. Chicks diggen alpha males. ;)

=> [Link niet meer beschikbaar]
 
Gewoon iets creatiefs doen met iets uit haar profiel en intelligentie en gevoel voor humor tonen.

Verder zitten de meeste vrouwen alleen maar op die sites voor de aandacht. Verwacht dus geen fatsoenlijke berichten terug en trek je dat niet persoonlijk aan. Je bent slechts 1 van de 100 die haar vandaag geschreven heeft want wij mannen schijnen net zoals in het echt vrij kansloos bezig te zijn op dat soort sites. En zo'n aandachtshoer gaat echt niet aandachtig je profiel lezen laat staan moeite doen om iets leuks neer te plempen. Als je haar geschreven hebt is haar ego al gestreeld.
Succes! :)
 
Volgens mij ben je gewoon een beta en is dat te zien aan je foto's.

hehe, dacht ook zoiets :D


je stuurt berichtjes en krijgt niks terug, dus je krijgt ook geen knipoogjes of berichtjes van meisjes ? hoelang zit je al op die sites ? normaal gezien sturen meisjes ook al eens wat als eerste. ziet er niet goed uit, bro :p it's gonna be a blue, blue, blue christmas
 
Hey, ben momenteel bezig op twoo en badoo en dat lukt eigenlijk niet zo vlot.
Vaak reageren die meisjes niet op mijn berichten. Meestal zeg ik dingen als:

Hey, hoe gaat het?
Ik zie dat je studeert aan de universiteit, wat doe je?

Zijn dit dan zo'n slechte openingszinnen of heb ik gewoon een lelijke kop? :p

Ik heb al moeite met mn ogen open te houden na het lezen van deze zinnen, laat staan vrouwen die dit 20 keer per dag te lezen krijgen.

Als je op datingsites al niet kan scoren kan je de tijd die je erop verspilt beter besteden aan een bijbaan en met dat geld naar de hoeren gaan.
 
hehe, dacht ook zoiets :D


je stuurt berichtjes en krijgt niks terug, dus je krijgt ook geen knipoogjes of berichtjes van meisjes ? hoelang zit je al op die sites ? normaal gezien sturen meisjes ook al eens wat als eerste. ziet er niet goed uit, bro :p it's gonna be a blue, blue, blue christmas

Wel, het gebeurt vaak dat ze antwoorden, alleen altijd van die éénwoordantwoorden: ja, nee, een beetje, valt wel mee, ...

Ze gaan ook nooit eens iets terug vragen. Als ik bijvoorbeeld vraag wat ze studeren of wat ze doen op Oudejaar, dan antwoorden ze meestal wel, maar dan is het toch normaal dat zij de vraag terug stellen aan mij? Maar dat gebeurt niet. :o

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 19:49 ----------

Ik heb al moeite met mn ogen open te houden na het lezen van deze zinnen, laat staan vrouwen die dit 20 keer per dag te lezen krijgen.

Als je op datingsites al niet kan scoren kan je de tijd die je erop verspilt beter besteden aan een bijbaan en met dat geld naar de hoeren gaan.

Nja, kan me idd wel voorstellen dat die zinnetjes zo standaard zijn dat ze niet het beantwoorden waard zijn aangezien ze waarschijnlijk al zó veel aanbod krijgen.
 
als jij een hamburger was dan was je een mac Beauty [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Alsof je op zo'n sites een goede ****ing vrouw gaat tegenkomen,en je met zo'n openingszinnen gaat scoren. Als je dan toch iets stuurt kan het maar beter grappig en origineel zijn,dan heb je op z'n hoogst een ****buddy voor een paar weken.
 
Waarschijnlijk spreek je de knappe meiden aan (logisch).
Maar bedenk dat elke gozer dat doet, niet alleen op badoo maar ook met uitgaan etc.
Zo'n meisje word pr week een keer of 15 keer versierd (via badoo wss 50 keer) jaar in jaar uit.
Denk je dat jij dan nog opvalt met je studie/werk/hobby/obvious compliment gesprekken?

Begin over iets random geks ofzo, laat haar een mening geven over een bizar verhaal dat je haar verteld.
Jij moet het gesprek bepalen en sturen zoals jij wil dat het gaat en vaak doen ze mee.
Chicks willen een man die touwtjes in handen heeft.
 
Laatst bewerkt:
als jij een hamburger was dan was je een mac Beauty [Afbeelding niet meer beschikbaar]

if you'd be a meal you'd be a mac cutie
beautiful name, beautiful on the outside
absolute poison and despair in the inside.
 
Back
Naar boven