XXL Nutrition

Goede openers voor datingsites? (srs) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


is gekopieerd van mn wordpad in mn laatste psychose geschreven, gaat over de roze waas van verliefdheid, en de rode pijn van break-up/divorce.
 
is gekopieerd van mn wordpad in mn laatste psychose geschreven, gaat over de roze waas van verliefdheid, en de rode pijn van break-up/divorce.
Diep. Erg diep.
Keep the ''zoals jij het graag in je anus hebt''-joke voor je Calyptus, ik weet dat die komen gaat.
 
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
 
Diep. Erg diep.
Keep the ''zoals jij het graag in je anus hebt''-joke voor je Calyptus, ik weet dat die komen gaat.

denk je echt de intelligentie te hebben om me te voorspellen, cashewfluit?
 
denk je echt de intelligentie te hebben om me te voorspellen, cashewfluit?
Probeer je me nu wijs te maken dat je het niet gedaan zou hebben als ik het niet voorspeld had?
 
On-topic graag, dit is een serieuze zaak.
 
Probeer je me nu wijs te maken dat je het niet gedaan zou hebben als ik het niet voorspeld had?

Een homograp is te makkelijk/laag voor me, ik hou het op intellectuele beledigingen.

Plus dat ik jou niet associeer met homofiel gedrag...
 
Zeg: hey, viel me op, jij bent best gespierd voor een meisje. Sta je vaak in de keuken?
 
Volgens mij ben je gewoon een beta en is dat te zien aan je foto's.

qft.

zorg gewoon dat je opvalt (door geen standaard vragen te stellen alsof je een enquete over haar aan het maken bent) en laat het niet om haar draaien, stel jezelf voor ipv vragen te stellen.
 
Sex is niet het antwoord. Sex is de vraag en ja is het antwoord
 
Ga lekker avond stappen genoeg leuke meiden/dames.. zie je ook vaak wel of degene interesse heeft in jou..
 
Wel, het gebeurt vaak dat ze antwoorden, alleen altijd van die éénwoordantwoorden: ja, nee, een beetje, valt wel mee, ...

Ze gaan ook nooit eens iets terug vragen. Als ik bijvoorbeeld vraag wat ze studeren of wat ze doen op Oudejaar, dan antwoorden ze meestal wel, maar dan is het toch normaal dat zij de vraag terug stellen aan mij? Maar dat gebeurt niet. :o


Waarom is dat normaal? een beetje degelijk uitziende chick krijgt dagelijks zo'n 100 berichtjes van verschillende dudes. Waarom verwacht jedat ze op al die banale vragen antwoordt, laat staan zelf een conversatie begint?
 
Een homograp is te makkelijk/laag voor me, ik hou het op intellectuele beledigingen.

Plus dat ik jou niet associeer met homofiel gedrag...
Dan is het goed Calyptus, ik wil niet jouw 2de Angelus zijn
 
Ga lekker avond stappen genoeg leuke meiden/dames.. zie je ook vaak wel of degene interesse heeft in jou..

:(

:mad:

je kunt iets schrijven zoals: Ik ben net gaan schijten en toen ik tussen mijn benen door in de pot keek, dacht ik aan jouw profiel

daten?
 
Als jij een kerstboom was zou ik u wel eens wille versieren!;)
 
Als jij een kerstboom was zou ik je wel eens willen aftuigen
 
Als jij een kerstboom was deed ik je op 164,5 graden in de heteluchtoven.

haha, snap je hem?
 
Back
Naar boven