Fitness Seller

Goede PCT Stack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In mijn ogen zou een mooi totaal pakket zijn:
- Nolvadex (bij een volle cycle echt een zware aanrader!)
- ZMA
- Eventueel iets voor je lever (epistane is hetzelfde als havoc d8 ik en die is vrij zwaar...)
- Creatine (Kre-alkalyn bij mijn voorkeur, duidelijk de sterkste die ik geprobeerd heb)
- en iets van Jungle Warfare & Bad Ass Mass / Mass FX & Hyperdrol x2.
Zo moet je zoveel mogelijk (afer) sides kunnen voorkomen en gewicht vasthouden. Dit is ook wat ik na mijn volgende cycle ga nemen.

Een cortisol blokker zoals ripaf zei is misschien ook nog geen gek idee. Ben even kwijt wat de directe motivatie hier achter was, maar ik weet nog dat Ripaf me deze ooit gegeven heeft en ik het met zijn visie eens was.

suc6 met je cycle m8!

1) Zou ik niet aanraden. Jungel warfare bevat een milde pro-steroid (in lage dossissen) maar kan je natuurlijk test onderdrukken (en dit wil je echt niet in je pct)

2) Hyperdrol is gesuggereerd een isomeer te bevatten (dit is dus geen feit, gewoon aangehaald door een aantal mensen die er wel veel van af weten) dat zou worden omgezet in een steroidcomponent in het lichaam. Vandaar dat de AX stack wordt aangeraden om pas te beginnen einde week 3 in je PCT zodanig dat je al redelijk hersteld bent. Het is wel een mooie aanvulling om massa te houden/bij te komen maar opnieuw pas aan te raden rond week 3 (afhankelijk van sterkte cyclus)

3) mass fx: als je dit alleen gebruikt zijn er enkele gevallen gemeld die hiervan gyno kregen (niet veel) dus zou dit niet alleen gebruiken, zeker niet achter een cycle. Als je het combineert met hyperdrol zijn er bij mijn weten geen gevallen van gyno gemeld.

rest van je aanbevelingen ga ik mee akkoord (hoewel ik kre-alkalyn persoonlijk niet de sterkste creatine vindt)

grtz

bart
 
Back
Naar boven