MuscleMeat

Goede pomp???

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Ik had laatst enorme hoofdpijn tijdens het trainen.
Ik kon daardoor echt niet goed trainen want als ik mij inspande werd het nog veel erger.
Ik heb toen aan een instructuer ff een paracetamol gevraagd.
Hij vertelde mij dat daardoor mijn bloed dunner werd en ik dus een betere pomp zou krijgen???
Is dit waar???
Stel je wild even een grotere pomp hebben wat kan ej dan doen???
Hoe doen de profs dat voor een wedstrijd??
Ben overigens niet echt van plan om aan de para`s te gaan voor een beter pomp :p maar ben gewoon benieuwd
 
para's werken idd bloedverdunnend, Betere pomp? ? ? Ik denk wel een hogere bloeddruk.
 
Een pomp is leuk om te hebben, maar heeft verder geen **** met groei te maken. Ik hecht er zelf geen belang aan, net zoals ik geen belang hecht aan spierpijn.
Als je eenmaal weet wat een pomp is, dan weet je dat dit niets doet aan de groei van een spier, integendeel, het kan zelfs de groei tegenwerken als de pomp te lang duurt.
 
Geen id...maar ik heb wel gehoort dat die rommel niet goed zou zijn voor je groei...
 
Skeletal Muscle PGF2and PGE2 in Response to Eccentric Resistance Exercise: Influence of Ibuprofen and Acetaminophen

http://jcem.endojournals.org/cgi/content/abstract/86/10/5067

These results suggest that ibuprofen and acetaminophen have a comparable effect on suppressing the normal increase in PGF2 in human skeletal muscle after eccentric resistance exercise, which may profoundly influence the anabolic response of muscle to this form of exercise



Effect of ibuprofen and acetaminophen on postexercise muscle protein synthesis

http://ajpendo.physiology.org/cgi/c...ORMAT=&author1=trappe&titleabstract=ibuprofen

"These results suggest that over-the-counter doses of both ibuprofen and acetaminophen suppress the protein synthesis response in skeletal muscle after eccentric resistance exercise"
 
Originally posted by admin
Een pomp is leuk om te hebben, maar heeft verder geen **** met groei te maken. Ik hecht er zelf geen belang aan, net zoals ik geen belang hecht aan spierpijn.
Als je eenmaal weet wat een pomp is, dan weet je dat dit niets doet aan de groei van een spier, integendeel, het kan zelfs de groei tegenwerken als de pomp te lang duurt.

idd. ken een kerel bij mij op de sportschool die zijn borst 4 keer per week traint. Die gast heb ech behoorlijke toeters, maar puur van de pomp. Als hij een weekje rust neemt is alles weer verdwenen.
 
Back
Naar boven