Fitness Seller

Goede protein shake zonder toegevoegde troep/suiker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Killmonger

Novice
Lid geworden
13 okt 2021
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
67kg
Hallo Bodybuilders,

Ik ben nieuw en heb net de introductie doorgenomen om zo min mogelijk domme vragen te stellen. Ik heb toch nog een vraag waar ik niet uit kom. Ik ga een bepaald dieet schema aanhouden waar ook protein shakes in staat, maar ik zie duizenden shakes? Welke gebruiken jullie? Welke is de meest gangbaar? Ik wil graag een shake dat zo puur/effectief mogelijk is, zonder overbodige, toegevoegde suiker/troep. Wat raden jullie aan?

Ik ben nog een beginneling en op dit moment nog een dun scharminkel, maar mijn doel is Killmonger a.k.a. Michael B. Jordan body.

Gr,

Killmonger
 
Laatst bewerkt:

Je bent vergeven, maar rechts bovenin zit de zoek knop ;)
 

Al ben ik wel terug gekomen op die conclusie. Ik drink tegenwoordig alleen nog maar isolaat van myprotein. Zitten minder carbs/vetten - en dus minder kcal - en meer eiwit. En smaakt ook nog eens beter. Als je de beste eiwit/kcal ratio wilt zul je voor isolaat of hydrolisaat moeten kiezen. Maar kosten technisch gezien denk ik dat je het beste uit bent met isolaat.
 
Hier ook heel tevreden van de whey delicious van XXL.
 
Myprotein verkoopt 5kg bags scheelt gigantisch in prijs toz van xxl, altijd ook 20/30% korting codes daar waardoor je 60/70€ Per 5kg betaald.
 
Als je schraal en dun bent, dan zou ik niet moeilijk doen om een paar grammetjes suiker. Je kan alle kcals gebruiken.
Suiker is je vriend als sporter.
 
Laatst bewerkt:
En de spullen van XXL
 
Ik bestel tegenwoordig alles bij musclemeat, dus ook de whey, oats etc.
Vind het zelf makkelijk om alles op 1 plek te halen en daarnaast gun ik het onze reus ook. Het enige wat ik nog in de supermarkt koop kwa voeding is fruit, kwark en groente.
 
Als beginner niet te ingewikkeld doen en gewoon eiwitten eten eiwitten eten en eiwitten eten. Kwark, vis, kip, eieren enz. Dat gekut met die shakes man....
 
Ik gebruik zelf Complex Carb Gainer van XXL Nutrition. De vanille smaakt wel meer naar kokos maar opzich wel lekker. Ik gebruik het als maaltijdvervanger omdat ik extreem lui ben en een hekel heb aan koken. In principe heb je als beginner geen shakes nodig. Je moet shakes meer zien als aanvulling op een dieet en niet als invulling.
 
Ik gebruik zelf applied nutrition ofwel galvanize .. zuiver!
 
Thanks guys! Ik heb natural gold whey van XXL nutrition besteld. Overigens zo’n 30% lucht in die bus. Weet niet of dat normaal is bij andere merken?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 83
Back
Naar boven