MuscleMeat

Goede PT Amsterdam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ysss33

Cool Novice
Lid geworden
22 jul 2020
Berichten
205
Waardering
121
Lengte
1m78
Massa
62kg
Ik ben op zoek naar een goede personal trainer in Amsterdam, voor training & voeding. Ik merk bij training vooral dat dat mijn houding niet altijd goed is en ik moeite heb om dat zelf ''goed'' te krijgen en voor het opstellen voor goede trainingsschemas.
qua voeding zit ik denk ik goed maar ik merk toch dat ik vast loop.Vandaar dat ik toch voor een tijdje IIG een PT wil nemen.
Nu zie ik er heel veel, weet iemand miss een betrouwbare? Waar je dus niet knip en plak werk bent
 
Word een moeilijk verhaal,99% zijn zelf pannekoeken met iets teveel eigendunk en een gebrekkig fysiek
 
moet wel ergens een zijn die goed is xD
 
Wat zou een PT kunnen wat jij niet kan?
 
Waar train je dan?
 
Nu basic fit, maar ben ook eens rondkijken voor andere gym.

Ondanks dat ik YT filmpjes kijk, staan weinig spiegels in gym.. dus bij veel oefeningen is mijn houding niet goed. Plus mijn onderrug ismijn zwakke punt.
Ik zou wat hulp qua houdingen/trainingschemas/voeding willen hebben... eenmaal goed op de rit pak ik t zelf weer verder
 
In voldemgym zitten ongtwijfeld een hoop lui die je op basis van techniek kunnen helpen.
 

iemand ervaring met hunn?
 
niemand?.. Zag dat Saints and stars ook PT aaanbood, leek best een premium gym.. iemand anders daar ervaring mee? of andere opties?
 
film jezelf terwijl je traint en dan kijken hoe je houding is
PT is niet nodig behalve als je olympisch gewichtheffen gaat doen
 
De trainer(s) van Milo Education, die als PT'er werken bij Vondelgym
 
Back
Naar boven