AndroidHealthClinic

Goede PWO gezocht. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oké leg uit.
 
Wat bedoeld word is dat je op zo jonge leeftijd zelf nog alle energy en boost dient te hebben om lekker te knallen in de gym.
 
Zo, dit slaat ook nergens op.
want leeftijd is erg belangrijk bij een PWO ? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: wacht,,,...:rolleyes:

Op geen enkele leeftijd heb je een PWO nodig, maar zeker niet op je 21ste.

Ach, het is net als handschoentjes. Die zullen PWO gebruikers ook wel dragen, bang voor een beetje eelt...:D
 
Want iedereen heeft nog zo fantastisch veel energie na een werkdag.
Nee preworkout is echt een zonde...

Beetje rare vergelijking ook, PWO en handschoentjes
 
Gameday ga ik momenteel wel hard op. Als je hem combineerd met krealkalyne hardcore van EFX heb je helemaal killer combi ;)
 
Wel als +40 jarige had ik eerst Fully Loaded van XXL. Na 2 potten eens overgeschakeld naar Unleash van XXL. Maar dat gaf bij mij serieuze maagproblemen. Nu terug naar Fully Loaded gegaan en het werkt wel zeker. Handschoentjes gebruik ik niet. Een beetje eelt mag wel :D

En ik train nu 5X week buiten de 3X week krav maga trainingen. Op een goede 2,5 jaar dat ik nu vrij constant en intens train merk ik toch serieuze verschillen. Maar ik leef zoals ze zeggen vrij Bourgondisch dus een buikje en wat vetmassa blijven. Maar ik heb dan ook geen behoefte om van de zomer in een marcelleke op terrasjes en beach party's te gaan vertroeven :p
 
Defcon 1 van Platinumlabs ga ik als een malle op :D
 
Back
Naar boven