XXL Nutrition

Goede smoes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dutchman123

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2002
Berichten
12
Waardering
0
Hoe komen jullie aan injectiespuiten ed? Gewoon bij de apotheek?
Zo ja, wat voor smoes hebben jullie dan (of geen smoes)?
En doen ze daar moeilijk over?
 
Gewoon bij de apotheek halen, geen probleem.
Weet je al welke naalden je nodig hebt?
 
Smoes? Ze moeten je het gewoon verkopen, is niet illegaal ofzo... en anders, er zijn apo's genoeg, de een is al wat losser dan de andere :)
 
Ja 0.8*38

Ja ik weet niet omdat ik vaak hoor dat ze toch na gaan vragen enzo.
Ik bedoelde met een smoes bijv. dat je zegt dat je ziekte x hebt & product z intra-musculair dient te worden toegedient. IK weet alleen niet bij welke aandoening je dit zelf mag doen. Is wellicht makkelijker dan aangekeken worden als junkie ofzo.
 
gewoon zeggen, dat voor vitamine B1 (thiamine) injecties is of vitamineB-complex injectie, dus heb Je naalden+ spuiten nodig
kan ook, Aciclovir injectie (antivirale stof tegen herpes simplexvirus) prednisolon injectie,ect.ect
 
Bij mijn apotheek kan ik het gewoon krijgen!!
Beste smoes als je die nodig hebt is zeggen dat je dieren opzet!!!
 
ben al in verschillende apotheken spuitjes gaan halen. Ben nog nooit argwanend aangekeken. Zouden wij Belgen dat toch iets minder wantrouwig zijn dan Nederlanders ? :D
 
ik hoor dat idd wel vaker. Gewoon geen moeilijkheden maken. Indien ze zeggen : JE GOAT SPUITUH !!

dan ga je gewoon naar de volgende apotheek.
 
Geen problemen hoor, het gaat netjes in een zakje, vragen ze meteen of ik nog alcohol nodig heb om te ontsmetten en dan loop ik met alles de deur weer uit.

Naalden gebruik zelf 0,8x40 en had laatst 0,8x50 das wel erg groot hoor bovenop die spuit
 
Toen ik een maat van mij achter prikkers stuurde kreeg hij er geen mee...
In dezelfde apotheek krijg ik er wel mee,
Waarom?

Omdat mijn maat 55kg weegt en 3 piercings heeft in zijn aangezicht.
Hij ziet er zoals een speedgebruiker uit...
Als je er een beetje forser uitziet, dan hebben ze al snel door je een sporter bent... en geven ze je de prikkers zonder probleem.
 
Originally posted by Geoffke
Toen ik een maat van mij achter prikkers stuurde kreeg hij er geen mee...
In dezelfde apotheek krijg ik er wel mee,
Waarom?

Omdat mijn maat 55kg weegt en 3 piercings heeft in zijn aangezicht.
Hij ziet er zoals een speedgebruiker uit...
Als je er een beetje forser uitziet, dan hebben ze al snel door je een sporter bent... en geven ze je de prikkers zonder probleem.
Dit is wel de meest grote discriminerende opmerking die ik op dit board heb gezien, tjonge tjonge wat een onzin zeg:spam: :suicide: :thumbdown :toilet: :yell: :headbang:
 
Back
Naar boven