XXL Nutrition

Goede sportschool almere

Users who are viewing this thread

Matiz

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
Geachte DBB'ers,

Ik ben onlangs in Almere komen wonen en op zoek naar een goede sportschool.

Nu kwam ik o.a. sportenfitnesscentre tegen. Zijn er leden die daar trainen en wat is jullie ervaring?

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Die is wel goed ja, en 24/7 open. Er zijn er tal die gewoon alle standaard dingen bieden. Er is ook een goede crossfit box. Wat zoek je zoal en in welk deel van Almere?

Ben er zelf nog niet geweest maar club pelikaan zou ook een hele goede moeten zijn, hebben powerracks met platform en een crossfit cage, en daarnaast ook veel sporten eromheen.

1631370025253.png

Laatst bewerkt:

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Was er in Almere niet een superhardcore gym waar Bonac ook af en toe traint of trainde? Dacht ooit zoiets gezien te hebben in een USN video. Of verwar ik het met een andere stad/gym?

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Was er in Almere niet een superhardcore gym waar Bonac ook af en toe traint of trainde? Dacht ooit zoiets gezien te hebben in een USN video. Of verwar ik het met een andere stad/gym?
Ken hem niet maar van wat ik in het topic over hem zie voorbij komen is wel de sport&fitness.

2e helft van dit filmpje
Is hier:

Ben er al een tijd niet geweest maar al het krachttrainen zat toen op de 1e verdieping waardoor het volgens mij niet de bedoeling was zwaar te deadliften. Verder kon altijd alles wel. Hebben sindsdien wel alles vernieuwd dus misschien dat dat is verbeterd.

edit: zie dat ze nu een platformpje hebben, maar is nog steeds de 1e verdieping dus weet niet hoe zwaar dat gebruikt mag worden.
1631447383385.png

Laatst bewerkt:

Matiz

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.

Ik woon in Poort. Ik heb wat beginners trainingsschema's van John Meadows, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een sportschool die de apparatuur heeft om die uit te voeren. Denk aan pin press en pin deadlift, meadows rows, hack squat

Bij sommige oefeningen in zijn programma's gebruik je ook weerstandsbanden, dus het zou ook fijn zijn als je met een sporttas de zaal in mag. Dat is iets waar ze bij basic erg moeilijk over doen.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Volgens mij bedoel je Cardio Fitness Beverwijk?
Daar traint Bonac. Ik dacht er ook aan, maar volgens Google ligt Beverwijk in Noord-Holland. :)

superfly

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2013
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Vroeger was er een sportschool aan het Walt Disney Plantsoen in Almere. Daar kwam hij wel eens trainen.

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Bedankt voor jullie reacties.

Ik woon in Poort. Ik heb wat beginners trainingsschema's van John Meadows, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een sportschool die de apparatuur heeft om die uit te voeren. Denk aan pin press en pin deadlift, meadows rows, hack squat

Bij sommige oefeningen in zijn programma's gebruik je ook weerstandsbanden, dus het zou ook fijn zijn als je met een sporttas de zaal in mag. Dat is iets waar ze bij basic erg moeilijk over doen.
Sorry, Poort ben ik niet bekend mee, de dichtstbijzijnde die ik ken met power cages voor pins presses en rack pulls enzo zou dan die Club Pelikaan zijn. Hoewel als ik hen was (of welke gym dan ook) ik liever zou willen dat je block deadlifts doet, pin deadlifts kunnen nogal makkelijk de barbell verneuken.

Matiz

Novice
Lid geworden
11 sep 2021
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt chrisk,

Ik zal eens kijken voor die sportschool. alhoewel de prijzen op hun website wat aan de hoge kant zijn, ziet het er goed uit. En block deadlifts kende ik nog niet.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Bedankt chrisk,

Ik zal eens kijken voor die sportschool. alhoewel de prijzen op hun website wat aan de hoge kant zijn, ziet het er goed uit. En block deadlifts kende ik nog niet.

Als je niet wat extra geld uit wil geven aan een gym met honderdduizenden euro’s aan top apparatuur en een goede sfeer moet je lekker naar een basic fit gaan…

Naar boven