XXL Nutrition

goede vervanger body en fitshop whey perfection

Bezoekers in dit topic

Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet? Dat is zo vermoeiend, niemand heeft bewijs. Iets aannemen zonder dat het waar is, is te makkelijk vind ik. Zo op internet haten als groepjes is zo fijn. Denk je dat het rustiger is, omdat er geen fanboys zijn, krijg je een nieuwe groep fanboys. Lekker zo'n neutraal forum, erger me er mateloos aan. Het is ook meer dan logisch dat het nu moet kloppen, want als dat niet zo is, heeft Body direct weer problemen. Denk niet dat ze daarop zitten te wachten hoor. Ik heb van jongens die bijv. op Wageningen UV deze nieuwe formule getest hebben (dus niet officieel, mja, dat was die van Maastricht ook niet) gehoord dat het nu goed is. Mja, het zijn jouw centen. Ik geef ze wel verstandig uit. Een goede basis met voeding en daarbij af en toe een shake.

Hahaha vind het wel grappig worden dat je b&f nog steeds verdedigd. Ze zetten je in't zak en toch blijf je er op ingaan :roflol::roflol:. Zegt veel over jouw btw.
 
We weten niet of ze het aangepast hebben, jij gelooft hier de mening van 1 iemand (Sylve) die vaker uit zijn nek lult. Heel dat bedrijf is uit op winst ten koste van de klant. Je moet niet goed snik zijn om er nog te kopen. Alleen al omdat ze het niet verdienen na alles wat ze gedaan hebben.
Haha, heel het bedrijf? Denk je dat XXL niet ook alles doet om geld te verdienen? Ze willen ook niets liever dan enkel geld verdienen. Het interesseert hun echt niet hoe. Net als elk bedrijf, je voordoen alsof je iedereen wilt helpen, hardcore wilt zijn en de beste producten aanbied tegen een scherpe prijs. Logisch, dat mag, want ze willen geld verdienen, daarom zijn het ook commerciele organisaties. Zou niet gezond zijn als als het enkel uit goodwill doen. Alles is met een reden :) Dat neem ik geen enkel bedrijf kwalijk.
Hahaha vind het wel grappig worden dat je b&f nog steeds verdedigd. Ze zetten je in't zak en toch blijf je er op ingaan :roflol::roflol:. Zegt veel over jouw btw.
Mooi dat alle fanboys van XXL ineens gaan haten of boos reageren en zeggen, ja jij spoort niet, plaat voor de kop haha :) Ik verdedig niemand, iedereen moet het zelf weten. Ik koop bijv. zelf ook Gold Whey of andere eiwitten die in de aanbieding zijn. Is het op, zoek ik op een kortingscode en koop ik prijs/kwaliteit het beste product. Maakt mij niet uit waar, als mijn portemonnee maar blij is. :D
 
Thanks voor alle reacties, Ik kan niet iedereen gaan citeren dus daarom bij deze bedankt voor al jullie input, Ik zal wel ff bij XXL kijken en bij alle andere whey producten die jullie aanbeveelden.
Geen B&F voor mij meer
 
Haha, heel het bedrijf? Denk je dat XXL niet ook alles doet om geld te verdienen? Ze willen ook niets liever dan enkel geld verdienen. Het interesseert hun echt niet hoe. Net als elk bedrijf, je voordoen alsof je iedereen wilt helpen, hardcore wilt zijn en de beste producten aanbied tegen een scherpe prijs. Logisch, dat mag, want ze willen geld verdienen, daarom zijn het ook commerciele organisaties. Zou niet gezond zijn als als het enkel uit goodwill doen. Alles is met een reden :) Dat neem ik geen enkel bedrijf kwalijk.

Mooi dat alle fanboys van XXL ineens gaan haten of boos reageren en zeggen, ja jij spoort niet, plaat voor de kop haha :) Ik verdedig niemand, iedereen moet het zelf weten. Ik koop bijv. zelf ook Gold Whey of andere eiwitten die in de aanbieding zijn. Is het op, zoek ik op een kortingscode en koop ik prijs/kwaliteit het beste product. Maakt mij niet uit waar, als mijn portemonnee maar blij is. :D

En waaruit kan je afleiden dat ik een fanboy van XXL ben? Naja eens genaaid, altijd genaaid.
 
Ik denk dat ik voor perfect whey van XXL ga aangezien die 4kg voor 55 euro verkopen en de rest allemaal flink duurder is.
 
Het is nu weer goed, je kan het dus prima nemen. Ondanks wat ze geflikt hebben, wat niet acceptabel is, bieden ze prijs/kwaliteit wel weer een goed product aan. Je zou dief zijn van je eigen portomonee om elders te gaan bestellen. Wie let er niet op de centen? Uiteindelijk maakt het voor je resultaat weinig uit welke whey je gebruikt. Ze gaan echt niet zorgen dat het nu niet in orde is, dan kunnen ze de toko sluiten. Anyway...

Je vraagt voor goedkope alternatieven:
Sportfood of Bodylab heb ik prima ervaringen mee. Anders zijn er vaak ook veel supps in de SALE, met prima/prijs kwaliteit verhouding. Even goed neuzen en kom je vaak goede deals tegen.

Wat een onzin, je weet goed genoeg dat B&F nog nooit met een betrouwbare goede labtest is gekomen, ze zijn nu weg van Dbb en gaan gewoon elders verder met oplichten.

Echt jammer dat je het bedrog blijft steunen
 
Ik denk dat ik voor perfect whey van XXL ga aangezien die 4kg voor 55 euro verkopen en de rest allemaal flink duurder is.

Ga je eerst eens verdiepen in de kwaliteitsverschillen van whey (concentraat, isolaat, hydrolisaat).
Dan kom je erachter, waarom de ene whey een stuk duurder is dan de ander.
Perfect whey van XXL is een 100% concentraat en daarom hun meest scherp geprijsde whey.
Aangezien je de meuk van B&F zuipt, is dit een mooie vervanger en hele vooruitgang.

Antwoord op je vraag voor de goedkoopste is waarschijnlijk de concentraat van Bulkpowders.

http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/eiwitsupplementen/eiwitten/puur-eiwitten.html

15% korting met code: 15NLF
 
Haha, heel het bedrijf? Denk je dat XXL niet ook alles doet om geld te verdienen? Ze willen ook niets liever dan enkel geld verdienen. Het interesseert hun echt niet hoe. Net als elk bedrijf, je voordoen alsof je iedereen wilt helpen, hardcore wilt zijn en de beste producten aanbied tegen een scherpe prijs. Logisch, dat mag, want ze willen geld verdienen, daarom zijn het ook commerciele organisaties. Zou niet gezond zijn als als het enkel uit goodwill doen. Alles is met een reden :) Dat neem ik geen enkel bedrijf kwalijk.

Mooi dat alle fanboys van XXL ineens gaan haten of boos reageren en zeggen, ja jij spoort niet, plaat voor de kop haha :) Ik verdedig niemand, iedereen moet het zelf weten. Ik koop bijv. zelf ook Gold Whey of andere eiwitten die in de aanbieding zijn. Is het op, zoek ik op een kortingscode en koop ik prijs/kwaliteit het beste product. Maakt mij niet uit waar, als mijn portemonnee maar blij is. :D

Klopt, elk bedrijf handelt uit het oogpunt om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Echter, is er een verschil in insteek en ideologie achter de bedrijfsvoering die zeker niet over het hoofd mag worden gezien.
Ik ga niet zeggen dat XXL niet net zo commercieel is als B&F of wat dan ook, maar om even de eigenaren alleen te vergelijken (niets persoonlijks bedoeld heren)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg niet dat aan de eigenaar is af te lezen of hij wel of niet uit goede oogpunten handelt.
 
Hulk zijn er ook onafhankelijke onderzoeken naar die whey van bulkpowders? Ziet er erg goedkoop uit! Voor 33 cent heb je 24 gram eiwit....
 
Klopt, elk bedrijf handelt uit het oogpunt om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Echter, is er een verschil in insteek en ideologie achter de bedrijfsvoering die zeker niet over het hoofd mag worden gezien.
Ik ga niet zeggen dat XXL niet net zo commercieel is als B&F of wat dan ook, maar om even de eigenaren alleen te vergelijken (niets persoonlijks bedoeld heren)
[Link niet meer beschikbaar]http://xxlnutrition.com/files/PageBody/rene.jpg

Ik zeg niet dat aan de eigenaar is af te lezen of hij wel of niet uit goede oogpunten handelt.
Is dat Rene[emoji14]?
 
Ga je eerst eens verdiepen in de kwaliteitsverschillen van whey (concentraat, isolaat, hydrolisaat).
Dan kom je erachter, waarom de ene whey een stuk duurder is dan de ander.
Perfect whey van XXL is een 100% concentraat en daarom hun meest scherp geprijsde whey.
Aangezien je de meuk van B&F zuipt, is dit een mooie vervanger en hele vooruitgang.

Antwoord op je vraag voor de goedkoopste is waarschijnlijk de concentraat van Bulkpowders.

http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/eiwitsupplementen/eiwitten/puur-eiwitten.html

15% korting met code: 15NLF
Thanks voor de tip, heb me ook ff verdiept maar ik ga toch gewoon voor whey concentraat vanwege de prijs.
Volgens de site van bulkpowders verdien jij er 5 euro mee als ik die code van jou gebruik dus ik help jou daar ook mee
Wel jammer dat ze niet in t weekend bezorgen

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

zal eerst wel ff kijken of er ook onderzoeken naar gedaan zijn

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Ga je eerst eens verdiepen in de kwaliteitsverschillen van whey (concentraat, isolaat, hydrolisaat). Dan kom je erachter, waarom de ene whey een stuk duurder is dan de ander. Perfect whey van XXL is een 100% concentraat en daarom hun meest scherp geprijsde whey. Aangezien je de meuk van B&F zuipt, is dit een mooie vervanger en hele vooruitgang. Antwoord op je vraag voor de goedkoopste is waarschijnlijk de concentraat van Bulkpowders. http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/eiwitsupplementen/eiwitten/puur-eiwitten.html 15% korting met code: 15NLF

hoe weet ik of de concentraat van bulkpowder niet gespiked is?

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

er zijn meerdere onderzoeken naar bulkpowder pure whey gedaan en daruit blijkt dat er niet gespiked word en de eiwitten overeenkomen met het etiket
 
Het is nu weer goed, je kan het dus prima nemen. Ondanks wat ze geflikt hebben, wat niet acceptabel is, bieden ze prijs/kwaliteit wel weer een goed product aan. Je zou dief zijn van je eigen portomonee om elders te gaan bestellen. Wie let er niet op de centen? Uiteindelijk maakt het voor je resultaat weinig uit welke whey je gebruikt. Ze gaan echt niet zorgen dat het nu niet in orde is, dan kunnen ze de toko sluiten. Anyway... Je vraagt voor goedkope alternatieven: Sportfood of Bodylab heb ik prima ervaringen mee. Anders zijn er vaak ook veel supps in de SALE, met prima/prijs kwaliteit verhouding. Even goed neuzen en kom je vaak goede deals tegen.

Niet luisteren naar deze onzin, man man man
 
FFS rot eens op met dit soort topics. Deze vraag is al 123412541 keer gesteld na de labtestresultaten. Gebruik de zoekoptie eens of doe zelf eens wat research.
 
Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet? Dat is zo vermoeiend, niemand heeft bewijs. Iets aannemen zonder dat het waar is, is te makkelijk vind ik. Zo op internet haten als groepjes is zo fijn. Denk je dat het rustiger is, omdat er geen fanboys zijn, krijg je een nieuwe groep fanboys. Lekker zo'n neutraal forum, erger me er mateloos aan. Het is ook meer dan logisch dat het nu moet kloppen, want als dat niet zo is, heeft Body direct weer problemen. Denk niet dat ze daarop zitten te wachten hoor. Ik heb van jongens die bijv. op Wageningen UV deze nieuwe formule getest hebben (dus niet officieel, mja, dat was die van Maastricht ook niet) gehoord dat het nu goed is. Mja, het zijn jouw centen. Ik geef ze wel verstandig uit. Een goede basis met voeding en daarbij af en toe een shake.

Ik ben helemaal geen fanboy. Dat hele argument daarover slaat ook helemaal nergens op. B&F is op geen een test die online is verschenen (buiten die van hun zelf) positief eruit gekomen. XXL is dit wel. Dat geef ik aan en dan is wat ik zeg onzin en ben ik een fanboy. Heeft ook niks met haten te maken.

Het is helemaal niet logisch dat het nu wel in orde zou zijn. Het zou logisch zijn als dit altijd was geweest of dat ze al hun producten gelijk goed lieten testen nadat de eerste test had laten zien dat het niet klopte. Keer op keer reageerde b&f dat het toevallig alleen dat product en die batch was, maar dat met de rest niets aan de hand was. Vervolgens komt er een nieuwe test (soms van een ander product) en dan klopte het weer niet. Ik heb ook niet gezegd dat het nu zeker niet in orde is. Ik vertrouw alleen niet op enkel bericht van hun dat het in orde is.

Jij lijkt hier volgens mij de b&f fanboy, omdat je net als hun roept dat het in orde is zonder betrouwbaar bewijsmateriaal.
 
ben zelf een Muscletech fanboy.
 
FFS rot eens op met dit soort topics. Deze vraag is al 123412541 keer gesteld na de labtestresultaten. Gebruik de zoekoptie eens of doe zelf eens wat research.

Je vraagt me dus te zoeken naar mensen hun meningen over supplementen? Want dat is wat ik vroeg, meningen van mensen met ervaringen met het product
 
Gvd die eigenaar van b&f zegt voor mij genoeg enkel commercieel dus

Toen xxl hier een vacature had geplaatst zochten ze toch ook iemand dat met bb/fitness bezig is zegt imo wel dat ze intresse hebben ipv enkel geld verdienen
 
Overigens voor de mensen die wel t fatsoen hadden om normaal te reageren, bedankt voor jullie reacties!
 
Back
Naar boven