AndroidHealthClinic

goede vervanger body en fitshop whey perfection (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dakduif050

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
40
Waardering
6
Lengte
1m95
Massa
79kg
Hallo,
Aangezien de eigen merk whey perfection van body en fitshop een grote aanfluiting is had ik de volgende vraag aan jullie: Wat is volgens jullie het beste en goedkoopste whey merk en de goedkoopste verkoper ervan? Ik vond zelf eigen merk van body en fitshop handig omdat het goedkoop was en je zo'n flinke ton van 7 kilo kon kopen, maar na die labresultaten dat er iets van 20 procent minder whey inzit dan wat er op t etiket staat ga ik dat dus mooi niet meer kopen van die oplichters.
 
Het is nu weer goed, je kan het dus prima nemen. Ondanks wat ze geflikt hebben, wat niet acceptabel is, bieden ze prijs/kwaliteit wel weer een goed product aan. Je zou dief zijn van je eigen portomonee om elders te gaan bestellen. Wie let er niet op de centen? Uiteindelijk maakt het voor je resultaat weinig uit welke whey je gebruikt. Ze gaan echt niet zorgen dat het nu niet in orde is, dan kunnen ze de toko sluiten. Anyway...

Je vraagt voor goedkope alternatieven:
Sportfood of Bodylab heb ik prima ervaringen mee. Anders zijn er vaak ook veel supps in de SALE, met prima/prijs kwaliteit verhouding. Even goed neuzen en kom je vaak goede deals tegen.
 
Laatst bewerkt:
Het is nu weer goed, je kan het dus prima nemen. Ondanks wat ze geflikt hebben, wat niet acceptabel is, bieden ze prijs/kwaliteit wel weer een goed product aan. Je zou dief zijn van je eigen portomonee om elders te gaan bestellen. Wie let er niet op de centen? Uiteindelijk maakt het voor je resultaat weinig uit welke whey je gebruikt. Ze gaan echt niet zorgen dat het nu niet in orde is, dan kunnen ze de toko sluiten. Anyway...

Je vraagt voor goedkope alternatieven:
Sportfood of Bodylab heb ik prima ervaringen mee. Bodylab heeft nu op facebook volgens mij eeen 10% korting lopen op hun Whey, die zou je dus kunnen proberen. Dan kun je daar ook voordelig mee instappen en kijken of het je bevalt. Verder heeft MyProtein of Bulkpowders vaak ook leuke kortingen wel oplopend tot 20%. Moet je even neuzen op internet en kun je toch relatief weer goedkoop Whey inslaan

Hoe weet je nu of b&f nu weer goed is? Op hun eigen testen zou ik niet vertrouwen. Dat hun zeggen dat ze het nu hebben aangepast geloof ik pas als er een test is gedaan die niet door hun zelf is opgezet. Na iedere test riepen ze dat het alleen dat product was en die batch, maar keer op keer vielen ze door de mand. Als zelfs je vit d3 niet klopt dan mag je er wel vanuit gaan dat er overal mee is geknoeid.

Xxl whey delicious zou ik nemen. Die zijn ook aantal keer onafhankelijk getest en komen er goed uit.
 
Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet? Dat is zo vermoeiend, niemand heeft bewijs. Iets aannemen zonder dat het waar is, is te makkelijk vind ik. Zo op internet haten als groepjes is zo fijn. Denk je dat het rustiger is, omdat er geen fanboys zijn, krijg je een nieuwe groep fanboys. Lekker zo'n neutraal forum, erger me er mateloos aan. Het is ook meer dan logisch dat het nu moet kloppen, want als dat niet zo is, heeft Body direct weer problemen. Denk niet dat ze daarop zitten te wachten hoor. Ik heb van jongens die bijv. op Wageningen UV deze nieuwe formule getest hebben (dus niet officieel, mja, dat was die van Maastricht ook niet) gehoord dat het nu goed is. Mja, het zijn jouw centen. Ik geef ze wel verstandig uit. Een goede basis met voeding en daarbij af en toe een shake.
 
Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet? Dat is zo vermoeiend, niemand heeft bewijs. Iets aannemen zonder dat het waar is, is te makkelijk vind ik. Zo op internet haten als groepjes is zo fijn. Denk je dat het rustiger is, omdat er geen fanboys zijn, krijg je een nieuwe groep fanboys. Lekker zo'n neutraal forum, erger me er mateloos aan. Het is ook meer dan logisch dat het nu moet kloppen, want als dat niet zo is, heeft Body direct weer problemen. Denk niet dat ze daarop zitten te wachten hoor. Ik heb van jongens die bijv. op Wageningen UV deze nieuwe formule getest hebben (dus niet officieel, mja, dat was die van Maastricht ook niet) gehoord dat het nu goed is. Mja, het zijn jouw centen. Ik geef ze wel verstandig uit. Een goede basis met voeding en daarbij af en toe een shake.
Jij bent de fanboy hier
 
Het is nu weer goed, je kan het dus prima nemen. Ondanks wat ze geflikt hebben, wat niet acceptabel is, bieden ze prijs/kwaliteit wel weer een goed product aan. Je zou dief zijn van je eigen portomonee om elders te gaan bestellen. Wie let er niet op de centen? Uiteindelijk maakt het voor je resultaat weinig uit welke whey je gebruikt. Ze gaan echt niet zorgen dat het nu niet in orde is, dan kunnen ze de toko sluiten. Anyway...

Je vraagt voor goedkope alternatieven:
Sportfood of Bodylab heb ik prima ervaringen mee. Anders zijn er vaak ook veel supps in de SALE, met prima/prijs kwaliteit verhouding. Even goed neuzen en kom je vaak goede deals tegen.

Thanks voor de hulp, ik wist nog niet dat ze het aangepast hadden.
Zal dus wel gewoon weer b&f kopen
 
Jij bent de fanboy hier
Yep, omdat ik een eigen mening heb en niet bij de XXL fanboys hoor hier, ben ik een fanboy.;) Ik probeer gewoon eerlijk advies te geven, zoals ik in de rest vd topics ook gewoon doe. Zouden mensen een voorbeeld aan moeten nemen ipv alleen maar de keyboardhero uit te lopen hangen en vervolgens niets lopen toe te voegen hier. Bodybuilding staat erom bekend dat het een vriendelijk volkje is, wat elkaar wil helpen om doelen te behalen ipv te haten en jaloes te zijn :)
 
Yep, omdat ik een eigen mening heb en niet bij de XXL fanboys hoor hier, ben ik een fanboy.;) Ik probeer gewoon eerlijk advies te geven, zoals ik in de rest vd topics ook gewoon doe. Zouden mensen een voorbeeld aan moeten nemen ipv alleen maar de keyboardhero uit te lopen hangen en vervolgens niets lopen toe te voegen hier. Bodybuilding staat erom bekend dat het een vriendelijk volkje is, wat elkaar wil helpen om doelen te behalen ipv te haten en jaloes te zijn :)
Er is geen officiële test van b&f zoals hiervoor al gezegt is klopt de vit D ook niet,je advies trekt op geen reet niet alleen in dit topic btw dus kun je beter je mond houden en verder slijmen bij b&f.
Gebruik ik zelf supps van xxl? Nee maar daar weet je wel van wat je krijgt.dus om dan als zen klein kind xxl niet te noemen is nog het meest kinderachtig.
 
Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet? Dat is zo vermoeiend, niemand heeft bewijs. Iets aannemen zonder dat het waar is, is te makkelijk vind ik.

Nee iedereen roept dat het niet kan kloppen, omdat er geen bewijs is. Je kan pas roepen dat iets klopt als er bewijs voor is, anders speculeer je. Of het nou gaat om of het wel of niet klopt, beide weet je niet.

Het is ook meer dan logisch dat het nu moet kloppen, want als dat niet zo is, heeft Body direct weer problemen. Denk niet dat ze daarop zitten te wachten hoor.

Dit is een gekke redenering, dat iets moet kloppen, omdat je anders problemen krijgt? En trouwens, welke problemen, die testen kosten een paar honderd euro en niemand gaat nogmaals geld steken in een test voor B&F. Verder ziet B&F denk ik geen probleem, enkele tientallen DBBers kopen er geen whey meer, verder is er niets aan de hand. De gemiddelde persoon weet er niets van en als ik bijv. naar de facebook likes kijk is B&F nog steeds veruit de grootste in Nederland.
 
XXL Whey delicious, smaakt goed, vaak leuke acties, lost goed op en Rene van XXL is cool!
 
Zo, iemand hier heeft een flinke deur voor zijn kop...

ik zou gewoon voor XXL gaan.
het blijft naar mijn eigen mening en die van vele anderen, toch de beste in hun producten...
en ik train niet meer, dus heb er totaal niks aan dat ik dit zeg, ja ik doe het om te helpen, een beeetje...;)

succes ermee op..


Thanks voor de hulp, ik wist nog niet dat ze het aangepast hadden.
Zal dus wel gewoon weer b&f kopen
Ik zou dat dus echt NOOIT meer doen, waarom denken mensen dat dit zogenaamde bedrijf hier niet gewoon vrolijk mee doorgaat ?!
aangezien ze er vrij mild vanaf zijn gekomen...

en ze gaan er OOK mee door, eens een cheater,,,, jeweetwel...
 
Laatst bewerkt:
Dit is een gekke redenering, dat iets moet kloppen, omdat je anders problemen krijgt? En trouwens, welke problemen, die testen kosten een paar honderd euro en niemand gaat nogmaals geld steken in een test voor B&F. Verder ziet B&F denk ik geen probleem, enkele tientallen DBBers kopen er geen whey meer, verder is er niets aan de hand. De gemiddelde persoon weet er niets van en als ik bijv. naar de facebook likes kijk is B&F nog steeds veruit de grootste in Nederland.

Nog steeds heel populair onder de havermouttrutjes en quinoakutjes.
 
XXL perfect whey protein! Ben zelf ook overgestapt en zeker een aanrader.
 
vergeet de andere board sponsors niet he ;) Bulkpowders, bodylab & Sportfood hebben ook goede eiwitten.
 
Thanks voor de hulp, ik wist nog niet dat ze het aangepast hadden.
Zal dus wel gewoon weer b&f kopen
We weten niet of ze het aangepast hebben, jij gelooft hier de mening van 1 iemand (Sylve) die vaker uit zijn nek lult. Heel dat bedrijf is uit op winst ten koste van de klant. Je moet niet goed snik zijn om er nog te kopen. Alleen al omdat ze het niet verdienen na alles wat ze gedaan hebben.
 
ben geswithched naar bulkpowders. goede prijs, goede service
 
Om dat iedereen roept dat het niet kan kloppen, klopt het niet?

Nee. B&F zegt dat het nu klopt, maar dit is nog niet bevestigd door een onafhankelijke test. Door wat er eind vorig jaar is gebeurd en vooral hoe B&F hierop in eerste instantie reageerde, ben ik niet geneigd B&F nu wel op hun mooie blauwe ogen te geloven. Als je zoveel mogelijk op zeker wilt spelen, kun je m.i. beter een whey kiezen waarvan WEL met een onafhankelijke test is aangetoond dat er in zit wat op het label staat.
 
Back
Naar boven