XXL Nutrition

Goede vervanger Whey Perfection Strawberry milkshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Badfella

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 apr 2015
Berichten
625
Waardering
95
Ik heb tot op heden altijd Whey Perfection van B&F gebruikt, voornamelijk omdat ik tot voor kort altijd dacht dat dit een vd betere whey producten was + omdat de smaak me heel erg goed bevalt.

Gezien ik nu wat beter bekend ben met de eigen merk producten van B&F zoek ik een vervanger, de voorkeuren gaan naar XXL Whey Delicious en Optimum Gold Standard.

Voordat ik ga bestellen hoop ik alleen dat iemand hier me kan vertellen die ervaring heeft met deze shakes welke smaak in de buurt komt van de smaak van Whey Perfection Strawberry milkshake? Het gaat me dus niet om welke whey beter is dan die van B&F want dan krijg ik hier waarschijnlijk een lijst met elk ander whey product ter wereld maar welke smaak in de buurt komt van eerder genoemde :)

Alvast bedankt!

(ik heb de zoekfunctie natuurlijk gebruikt maar niet gevonden wat ik zocht en gezien ik niet alle honderden topics in deze sectie wil nalopen maar een nieuwe geopend)
 
Whey delicious en ik kan niks over de smaak zeggen want ik vind sws shakjes niet echt lekker ofzo
 
Back
Naar boven