Fitness Seller

Goede voeding?

gheez

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
ik vroeg me af of mijn voeding ok was, ik eet het volgende op een dag:
's morgens een whey shake en 4 broodjes met kip fillet en een halve liter melk, een paar uur later op school nog eens 4 broodjes met kip fillet en een halve liter magere kwark en 500 ml vifit, nog een paar uur later 3 gebakken eieren en nog eens 4 broodjes met kip fillet en 500 ml melk. nog een paar uur later bij het avond eten eet ik wat de pot schaft, dit is meestal gekookte aardappelen met groente en vlees. (gehakt,rund kipfillet etc). 's avonds na het trainen nog een whey shake, en dan een uurtje of 2 later voor het slapen gaan nog 500ml magere kwark. ik ben tussen de 1,75-1,80 en weeg ongeveer 61 kilo. ik weet dat dit VEEL te licht is maar ik ben pas net bezig beter op mijn voeding en rust te letten en serieuzer te trainen. deze broodjes zijn btw tarwe broodjes.

Prima zelfs , hiermee kom je wel aan

Als je meer reacties wilt, kun je het beste even een excel schema opstellen, met daarin per maaltijd de voedingswaarde en de totale voedingswaarde.

• Topic Starter Topic Starter
dat zou ik graag doen maar ik heb thuis geen excel op mijn pc, ik zal es kijken of ik het bij een maat van me kan doen. tot die tijd zijn reacties nog altijd welkom :)

verder nog iemand een idee om mijn voeding te verbeteren?

Amandelen, cashewnootjes (ongezout), meergranen rijst als aanvulling op je KH verbruik

Veel meer eten! :orly:

:yarly:

Hier in de bijlage een handig bestandje dat je kan gebruiken bij het maken van een schema. Bereken aan de hand van stickies ook even wat je dagelijks nodig hebt. :thumbs:

Bijlagen

ik heb geen excel momenteel, ik probeer nu wat te regelen, maar is het aantal eiwitten genoeg? alleen meer KH nodig?

nog tips verder?

niemand?

goed idee bedankt ;)

verder nog tips?

Terug
Naar boven