XXL Nutrition

Goede Voornemens (2020)

Bezoekers in dit topic

Pff overal ook weer van die influencers met motiverende speeches en self-improvement cursussen. Wat een toevallige timing om mee doodgegooid te worden zo spontaan en oprecht om het nu over te hebben.

'geen limiting beliefs! leef je droom! ik kon het ook!'

Ja door mensen op te lichten met die dagdroom bullshit de overige 99% is gewoon onderhevig aan wat werkgevers/klanten hun moderne slaven toestaan en hoe en waar ze voor dat werk moeten leven.

Het hele woord "influencer" komt mij de strot uit. Ik heb van dat soort lui nog nooit iets concreets gehoord waar ik wat aan heb.
Verder dan "je kan het" en "wees creatief" prikkelen mij ook niet om langer dan 5 minuten de aandacht ervoor te geven.
 
2700. Het is een vast bedrag. Dus als je bijvoorbeeld alleen inhammen wilt transplanteren moet je het niet daar doen, want dan betaal je relatief veel voor een kleine ingreep. In mijn geval werd mijn hele kruin dun behaard of zelfs kaal.

Nee, alleen je haren in je kruin (bovenkant van je hoofd) vallen uit. De haren die getransplanteerd worden komen uit de zijkant van je hoofd, en die vallen niet uit. Dus alles wat wordt getransplanteerd zal
permanent blijven. Het is dus een eenmalige ingreep, verder heb je na de operatie natuurlijk nazorg, maar daarna hoef je er niet meer naar om te kijken.

Dat is echt goedkoop, dacht dat dit vroeger rond de 10 of zelfs 15k zat. Je zag alleen rijke bn'ers dit laten doen. Met wisselend succes overigens. Als je alleen een dekkend kapsel verwacht over te houden is het prima.
De haren die je van oorsprong nog op je kruin had zullen ook nog langzaam verdwijnen. Veel haarzakjes op de zijkanten is een voordeel. Meestal moet het na een paar jaar nog een keer.
 
Wat? 😤

De anus bleken.

De haren moeten weer opnieuw verdeeld worden als er bij je kruin weer meer is uitgevallen. (nadat anus gebleekt is)
 
Mijn anus bleek ik sowieso al.
 
Back
Naar boven