AndroidHealthClinic

Goede Voornemens (2020) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Berichten
6.439
Waardering
7.967
Het einde van het jaar is in zicht en daar passen nieuwe goede voornemens bij. Benieuwd naar jullie goede voornemens van dit jaar (en of die gelukt zijn) en die voor het aankomende jaar.

Mijn goede voornemens dit jaar waren stoppen met roken en minder verdovende middelen, beide zijn gelukt.
Voor het aankomende jaar, volledige focus op studie en bepaalde relaties/vriendschappen die een beetje verwaarloosd zijn weer oppakken
 
In

Zelf geen goede voornemens..
 
Ook in!
Ik kan niets bedenken overigens :emo:
 
Ook die af-en-toe sigaretjes eens laten staan :(
 
2019 doelen:
Blessurevrij worden, had een scheur in mn hamstring opgelopen eind 2018. Is opgelost maar nu ga ik het nieuwe jaar in met een knieblessure dus yay.
Sterker dan ooit tevoren worden: Gelukt, PRs op de grote 3
Buffer worden. Dat is gelukt, maar ook dikker geworden :sad:

2020 doelen:
Meer shredder, meer sexy, meer buff, meer sterker.
Again blessure vrij worden en ditmaal ook blijven.
Minder drugsen. (Voornemens zijn er om niet na te komen toch?)
 
Oja, en wat minder wijn/bier/general alcohol in de weekenden :(

Ik voorzie echter nu al een dikke fail :thumbd:
Dit is natuurlijk geen juiste instelling :bang:
 
- inkomen krijgen zonder slaaf te spelen, door niet meer te retarded te zijn om winstgevend te daytraden of klanten/bureau vinden die me zelfstandig programmeerprojecten laten doen
- zodra er inkomen is een home en home gym regelen
- voedingsschema op orde krijgen met vermijding van soja en aan berken pollen verwante kruisallergie
- training programmering op orde krijgen om zowel tevreden te zijn met het dagelijks trainingseffect als op de lange termijn er nog wat progressie mee te kunnen maken
 
2019- nieuwe baan vinden gelukt, dit is de 2e al zelfs.
Verhuizen naar braboland, check
Weer dedicated sporten check
Positiever in het leven staan check
Minderen met wijn drinken check

2020 verder met sporten, van de zomer proberen echt droog te worden. Een nieuwe auto kopen en mijn opleiding journalistiek afmaken.
 
Back
Naar boven