Fitness Seller

Goede voornemens 2022 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dad bod

Cool Novice
Lid geworden
9 okt 2021
Berichten
98
Waardering
110
wat zijn jullie voornemens voor 2022, hopelijk zal het een beter jaar zijn dan 2020 en 2021.

ik trap af: wanneer mijn ligamenten genezen zijn wil ik opnieuw 3 keer per week hardlopen en fitnessen

prettige kerst alvast voor iedereen :)
 
Laatst bewerkt:
100 kg bench
65+ bodyweight
Hardlopen weer oppakken
Vast contract op werk
 
Die smerige vetpens van de feestdagen eraf krijgen de weken na de feestdagen.. Of wat prikjes hier en daar om het nieuwe jaar goed in te zetten. Bijna 3 maand off nu en libido is nu wel gecrasht, dus begin januari eens bloedtest en het eens bekijken. Voor de rest geen doelen, trainen gaat goed en kracht wordt net beter sinds dat ik off ben.
 
Voor de 3de keer op rij de gains weer terugkrijgen die ik verlies tijdens de jaarlijkse lockdown
 
Voor de 3de keer op rij de gains weer terugkrijgen die ik verlies tijdens de jaarlijkse lockdown
gewoon meer juice erin blazen. fuck gezondheid. daarna krijg je toch weer 3 maand om te herstellen.
 
Bodyweight 75 kg
Squat 2rm 140 kg
Deadlift 3rm 165 kg
Bench 3rm 90 kg
Press 4rm 65 kg
Pendlay Row 4rm 85 kg
Push-up 100 straight
Pull-up en Chins @bw 20 straight
:cool::flex:
 
2021 van 95 -> 85 gecut (voor het eerst fijn en naar wens) en langere tijd krachttraining voort kunnen zetten zonder blessures en te ver gebulkt naar 92kg

2022
  • 10% vetpercentage eraf en
  • maintanance fase binnen 2,5kg rebound houden.
  • 90kg bench en de rest evenredig aan % toename gewicht
  • 120km 30km/h fietsen
  • Canicross 10k met de hond
  • Leg curl/extension apparaat lassen
  • Motor hefbrug lassen
  • + een zooi aan carrière doelen en improvements aan het huis :D
 
  1. Lichaamsgewicht naar -70kg drukken.
  2. Meer dan 10 pull-ups kunnen.
  3. Muscle-up met lichte kip door trainen naar strict muscle-up.
  4. Licht zichtbare abs voor de zomer halen.
  5. Meer balans in eetpatroon aanbrengen.
  6. 80kg bench press voor 5 reps zou ook mooi zijn.
 
Nog meer cycles
 
<12% BF

180kg squat
270kg deadlift
160kg incline bench
110kg military press

Misschien 1e kuur na de zomer.
 
Zoals elk jaar rustig boksen en lopen weer opbouwen en lekker cutten op m'n huidige onderhoud met schone voeding.
 
Ik post hier en daar wat plaatjes en domme opmerkingen. Ben er na al die jaren op dbb wel achter dat discussïeren op dit forum helemaal niks op schiet. Raar woord eigenlijk discussïeren :thinking:
Misschien kom ik daar ook nog wel achter voordat ik jouw aantal posts benaderd heb.
 
Back
Naar boven