Fitness Seller

Goede voornemens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wat zijn jou goede voornemens voor 2003?
 
Groter breder en sterker worden !!!!!!
 
Wat een toeval heb net dezelfde voornemens :D
 
1. me studie goed doen
2. vetpercentage omlaag
3. groter en sterker worden
4. me conditie verbeteren
5. met Krav-Maga beginnen

:D
 
1. afstuderen! afstuderen! afstuderen! (goed en betrouwbaar adres vinden)
2. niet zo ziek worden, zoals vorig jaar.
3. sporten en schoon eten.
4. beter mijn netwerk onderhouden!
5. niet zo eigenwijs meer zijn, maar meer naar anderen luisteren!


Mocht ik nog tijd hebben, dan wil ik heel graag vrijwilligerswerk erbij gaan doen in de ouderenzorg!
 
92 a 93 kg tegen 7 a 8%

mijn doel !

DIT GAAT BOVEN ALLES !
 
Harder en sterker worden!
 
bijna alles Neo
 
83 kg 10%

Meer achter de dames aan;)
 
sja lijkt me niet moeilijk, groeien en nog eens groeien !
Ik hoop wat meer vooruit te gaan met banken want hiermee ga ik langzamer vooruit als dat ik gewend was.

ciao
 
Tja groeien natuurlijk. :D Daarnaast nog meer leuke en interessante dingen doen
 
Groeien en een soort anabole kuurtje voor mijn wagentje, waarvoor ik nu bezig ben een 160 pk blok te kopen (nu is het 131 pk) en dat blok opfokken, zodat ie straks rond de 6 a 6.5 seconden aan de 100 zit.
 
vet, wat voor wagen heb je dan AVG?
wij hebben thuis een honda civic 1.6 115pk automaat staan.
jammer dat me pa invalide is, anders had ie zeker de 1.8 170pk versie gekocht... :D
 
zeker de 110 kg halen met een veel lager bf..
groeten.
 
op naar de110 kg en neo krav maga waar wordt dat gegeven in nl, ik heb er ooit een docu over gezien en dat is eigenlijk de enigste sport die ik erbij wil gaan doen evt.
 
eens droog worden tot een 7 - 8 % misschien eerste kuurtje
 
Ik heb een peugeot 309 GTI 8v, Standaard al goed voor 8 seconden bedrijfsopgave aan de 100. Extreem verlaagd achter, ben paar weken geleden nog aangehouden of ik mijn kofferbak open wilde maken om te zien wat er in zat, hij dacht dat ie vol vuurwerk of zo zat. Je had zijn gezicht eens moeten zien toen ie leeg bleek te zijn op een subwoofer en versterker na, lol :D .

Ik hoop binnenkort het nieuwe blok te kunnen kopen, met het blok alleen al zal ie zo'n 7, 7.2 seconden erover doen naar de 100, en daar moeten naderhand snellere nokassen op komen zodat ik tussen de 6 en 6.5 seconden zit. Verdere tuning weet ik nog niet wat er op gaat komen, maar ik hoop dit jaar (zomer) toch wel rond die tijd te zitten. Nu maar hopen dat het blok er goed in te leggen is. Leuk vooral is dat niemand het van zo'n wagen verwacht die kracht.
:D
 
Back
Naar boven