XXL Nutrition

Goede voornemens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

* aangenomen worden bij mijn baas, waar ik nu via het uitzendbureau werk
* een goede relatie opbouwen/behouden met mijn vriendje (nu 2 maanden verkering)
* sterker en groter worden, met als concrete doel leren 'reppen' met optrekken (kan het nu net 1x), dit met ong. dezelfde hoeveelheid vet (18%), wat betekent dat ik binnenkort ff mijn kerstbuikje ga wegcutten
 
Originally posted by avg
Ik heb een peugeot 309 GTI 8v, Standaard al goed voor 8 seconden bedrijfsopgave aan de 100. Extreem verlaagd achter, ben paar weken geleden nog aangehouden of ik mijn kofferbak open wilde maken om te zien wat er in zat, hij dacht dat ie vol vuurwerk of zo zat. Je had zijn gezicht eens moeten zien toen ie leeg bleek te zijn op een subwoofer en versterker na, lol :D .

Ik hoop binnenkort het nieuwe blok te kunnen kopen, met het blok alleen al zal ie zo'n 7, 7.2 seconden erover doen naar de 100, en daar moeten naderhand snellere nokassen op komen zodat ik tussen de 6 en 6.5 seconden zit. Verdere tuning weet ik nog niet wat er op gaat komen, maar ik hoop dit jaar (zomer) toch wel rond die tijd te zitten. Nu maar hopen dat het blok er goed in te leggen is. Leuk vooral is dat niemand het van zo'n wagen verwacht die kracht.
:D

Heb je de 2de 309 er nog bij? Je vermomde GTI ;).
 
Mijn goede voornemens:

* Ben gestopt met alcohol drinken, geen druppel meer en wil eens kijken of dit echt zoveel voordeel brengt mbt. bb.

* 100 kg. droog halen, wat voor mijn normen acceptabel droog is, en dat doe ik niet in %, maar wat de spiegel me verteld.

* Me examen woningfinanciering en ass. b halen..

* nog meer nken :D (excuseer mijn banale taalgebruik)
 
GTI en dan 8v? Klopt dat wel???
 
zou toch kunnen pat...

redelijk oud peugeotje dan... :D
 
Ow ja en met me handen van pro hormonen of andere troep die je hormoonstelsel in de war schopt afblijven en gewoon zelf ff de tanden op elkaar!
 
Goede voornemens:

- iets zwaarder worden 5 kilo dan ben ik 95
- droger worden heb nu 12% wil terug naar 8

en natuurlijk een beetje lol hebben tussendoor :D


Groeten bigboy25.
 
Originally posted by Jefro


Heb je de 2de 309 er nog bij? Je vermomde GTI ;).

Nauurlijk heb ik die nog, het is de bedoeling dat die het oude blok van de originele GTI gaat krijgen, twijfel zit er nog over de versnellingsbak welke te behouden kwa overbrengingen. Enkel moet er daar behalve het blok nog meer dingen aan gebeuren behalve blok omwisselen om hem op de weg te mogen behouden, zoals het complete onderstel vervangen dus dit gaat iets langer duren. Die zal met zijn eigen bak dan rond de 7.5 seconden gaan liggen, enkel zit ik te denken deze bak onder de echte GTI te laten bouwen zodat zijn sprint nog ietsje sneller word. Dus die blijft nog ff standaard, want het in orde brengen ervan en dan nog door de RDW krijgen zal ietsjes duurder zijn als bij de originele GTI. Ik kan het nieuwe blok natuurlijk ook aan de vermomde GTI geven en dan aanpassen, wel iets duurder om het voor elkaar te krijgen, maar het heeft zijn charme's ook wel.

Het voornemen om tenminste 1 van de wagens klaar te maken om de sprint tegen een vriend zijn subaru impreza GT Turbo te kunnen winnen moet me wel lukken binnen het jaar. :D :D
 
nog harder trainen en nog beter eten en nog een voornemen maar die hou ik liever voor me zelf
 
Top avg, dat past me wel, in een "oude" 309 die subaru's eruit blazen. Kheb zelf dus een 306XSI maar die is helemaal standaard. 134pk vind ik wel genoeg en er meer in zetten kost me te veel. Me crossertje kost ook zat.
 
Het is inderdaad leuk om met een normaal wagentje die de naam sloom heeft er een gti blok in te hebben liggen.
Ik heb er al heel wat mensen van laten schrikken tijdens een stoplichtsprintje. Vooral golfjes GTI zijn leuk, veelal jonge gastjes met pet op erin die wel in zijn voor een sprintje. En de meeste verwachten niks van een 309, ik heb al een subaru STI, porsche's en andere leuke wagentjes eruit gereden omdat ze niet verwachtten dat ze vol weg moesten trekken en tijdens zo'n sprint maakt een seconde erg veel uit.
 
Zojuist mijn wagentje van wat muziek voorzien :evil2:
Ik heb net een 2de versterker erbij aangesloten.
Mijn indeling is nu als volgt:
Voor: kicker speakers gevoed door een alpine versterker
Achter: 2x Kicker 12 inch subwoofers gevoed door een caliber versterker met een vermogen van 2x 225 watt rms en 2x 630 watt maximaal :D

Net ff proefritje wezen maken met deze installatie om te kijken of ie goed staat afgesteld en hij staat nu netjes. En ook maar ff gekeken hoe hard dat het gaat. De trillingen van de bas laat de hele wagen schudden en je voelt het gewoon door je haren heen waaien. Ok en natuurlijk zijn er mensen die omkijken wat voor wagen dat muziek maakt. Al bij al dus een leuke samenstelling, voorlopig genoeg en later kijken we om het nog te verbeteren zodat je wagen aan db dragwedstrijden mee kan doen, wat dan de eerste 309 word die er aan mee doet naar mijn weten :D :D
 
* gedisciplineerd blijven eten en trainen zoals in 2002
* veel dingen uitproberen op een gedisciplineerde manier zodat ik voor mezelf goed kan aanvoelen wat me wel en niet bevalt.
* vorderingen beter bijhouden om optimaal te blijven trainen en groeien
* het gemiddelde aantal keren coïtus per week in NL omhoog krikken (zo kan het ook soulreaver;) )
 
Back
Naar boven