AndroidHealthClinic

Goede winkel voor sups?

Bezoekers in dit topic

L8RZK1V1C

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik neem al een tijdje supplementen en heb eens begonnen met ernstig te trainen :p. Ik koop mijn supplementen bij XXL nutrition http://www.xxlnutrition.nl/
Wat wel vervelend is : dat ik steeds moet wachten op mijn bestelling en dat mijn producten soms uitverkocht zijn. Mijn schema loopt daardoor soms wat vertraging op. Weten sommigen onder jullie een goede sportvoeding-supplement winkel in de streek van Kortrijk-Roeselare-Zwevegem-Kuurne-ergens in Zuid-west-vlaanderen? Dan kan ik ze gewoon zelf gaan halen. :p

Alvast bedankt
Greetz

als je gewoon www.bodyenfitshop.nl
haal en besteld dan heb je t volgende dag in huis, en iig heb ik nooit meegemaakt dat iets uitverkocht was.

Ik haal nooit bij winkels dus daar kan ik je verder niet mee helpen

eerder bestellen?

wekelijks terugkerend topic

Schema loopt vertraging op? ???
Durf je niet te trainen zonder supps ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Schema loopt vertraging op? ???
Durf je niet te trainen zonder supps ofzo?

Haha , jawel jawel, ik train veel te graag. Deed het voordien ook zonder? maar ze doen wel veel, het zijn die extra's die je nog beter doen presteren. Ik haal het gewoon liever zelf, dat lijkt mij de oldschool betrouwbare manier. Anyway , bedankt allemaal ;)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:22 ----------

ja, om even terug te keren op vsral's reactie. Ik train dus wel al enige jaren hoor :p de formulering "i took my training to the next level" zal correcter zijn :p Ben dus zeker niet 'bang' om te trainen zonder sups. Maar MET is natuurlijk nog beter

Laatst bewerkt:
Als je al jaren traint, hoop ik niet dat je stats kloppen. Bedenk eerst eens op je voedingsschemawel goed is.

hoort hier niet thuis deze topic...

slotje

Tip: koop nooit iets bij de natural health company ;)

Ja , ben naar Body&Fit veranderd. Zeer tevreden van eeh

Bodyenfitshop heeft inderdaad uitstekende producten voor zeer voordelige prijzen. :)

bodyenfitshop.nl bestel ik de mijne altijd duurt meestal 24uur voor ze leveren en altijd goede supps en een nog betere prijs ;)

Terug
Naar boven