MuscleMeat

Goede Wrist Wraps?

Bezoekers in dit topic

zou ze van inzer halen die rood met zwart gestreepte
 
Ik heb de langste van Inzer en deze geven mij echt optimaal steun.
Geen idee hoelang ze mogen zijn als je ze bij een wedstrijd wil gebruiken.
 
ik ga je topic een beetje hijacken maar vraagje; maakt de kwaliteit van wrist wraps echt veel verschil? ik weet dat er echt k*twraps op de markt zijn maar ik heb wraps van 60 cm van harbinger en kan die zo strak aandoen dat het bloed wordt afgespannen, zou een dikkere wrap van laten we zeggen 80cm echt veel meer steun brengen?
 
ik ga je topic een beetje hijacken maar vraagje; maakt de kwaliteit van wrist wraps echt veel verschil? ik weet dat er echt k*twraps op de markt zijn maar ik heb wraps van 60 cm van harbinger en kan die zo strak aandoen dat het bloed wordt afgespannen, zou een dikkere wrap van laten we zeggen 80cm echt veel meer steun brengen?

Hangt af van het doel.
Harbinger wraps zijn echt slap vergeleken bij bijvoorbeeld een THP wrap van Titan. Als je daarvan een 90cm wrap ook maar een beetje strak om doet kan je je polsen amper meer bewegen.
Dan kan je er ook nog anders naar kijken qua wat je fijn vindt. De een vindt een korte harde wrap fijn, en de ander een langere flexibele wrap.
Voor heel zware benches hebben die stugge lange wraps wel toegevoegde waarde, maar voor wat raw drukken en overhead presses heb je vaak genoeg aan een 50cm wrap.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Hangt af van het doel.
Harbinger wraps zijn echt slap vergeleken bij bijvoorbeeld een THP wrap van Titan. Als je daarvan een 90cm wrap ook maar een beetje strak om doet kan je je polsen amper meer bewegen.
Dan kan je er ook nog anders naar kijken qua wat je fijn vindt. De een vindt een korte harde wrap fijn, en de ander een langere flexibele wrap.
Voor heel zware benches hebben die stugge lange wraps wel toegevoegde waarde, maar voor wat raw drukken en overhead presses heb je vaak genoeg aan een 50cm wrap.


http://www.titansupport.com/products/wraps/wrist-wraps

Is dit de site waar ik ze kan bestellen?, en ik heb geen idee welke ik zou moeten bestellen :D
 
Ik ga ook eens hijacken. Ik heb nog wrist wraps om te boxen liggen van een paar jaar terug. Die zijn twee meter lang, of meer. Ze zijn gewoon van katoen en zeer dun. Zijn die bruikbaar om te benchen? Ik heb nog nooit wrist wraps in het echt gezien, dus weet niet wat erbij voor te stellen.

is dit anders wat? Lekker cheap.
[Link niet meer beschikbaar]
 
die van Branch Warren zijn fijn lekker dik en goed ondersteunend bij polsen
 
Back
Naar boven