Fitness Seller

goedkeuring?

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
------------------------------------------------------------------------------------
OPGELET! Leden komen pas in aanmerking voor deze service na 150 posts en/of goedkeuring van een moderator.
------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de 30e een order geplaatst en een meel gestuurd naar bijbehorend adres. Tot zover alles goed, maar hoe of wanneer krijg ik een goedkeuring van een moderator?
 
een moderator een PM sturen met het verzoek om toestemming
 
ah geweldig
 
Volgens mij als je meer dan 150 posts heb geplaatst heb je geen (aparte) toestemming meer nodig. Die toestemming geldt alleen wanneer je niet voldoet aan die 150 posts, dan wordt er bekeken of het voor die persoon mogelijk toch te bestellen b.v omdat hij goed bijdraagt aan het board of iets dergelijks.

Volgens mij werkt het zo, maar kan het ook mis hebben. Dus in jou gevallijkt het me geen enkel probleem.
 
Originally posted by Ronbo
Volgens mij als je meer dan 150 posts heb geplaatst heb je geen (aparte) toestemming meer nodig. Die toestemming geldt alleen wanneer je niet voldoet aan die 150 posts, dan wordt er bekeken of het voor die persoon mogelijk toch te bestellen b.v omdat hij goed bijdraagt aan het board of iets dergelijks.

Volgens mij werkt het zo, maar kan het ook mis hebben. Dus in jou gevallijkt het me geen enkel probleem.

klopt idd, ik had Robin al een pm gestuurd maar was niet nodig. Hij had mijn meel niet ontvangen. allles is al geregeld.
ik kan weer goed slapen:D
 
Daar krijg ik nou een warm gevoel van, dat ik lees dat jij weer goed kan slapen :D :D
 
Back
Naar boven