Fitness Seller

Goedkoop eiwitrijk voedsel - waar?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jsport

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
312
Waardering
3
Lengte
1m65
Massa
56kg
Hallo BB'ers,

Ik wil graag zoveel mogelijk kipfilet, tonijn, kwark, noten etc eten en kopen.
Maar het budget is altijd een probleempje. Hebben jullie tips waar jullie (relatief) goedkoop jullie kwark, kipfilet, tonijn (andere vis ook bv), gewone kip, noten kopen etc?
Handig topic voor iedereen die geld wil besparen denk ik. :)

Iedereen post uw/jouw tips.

Groet,
 
aldi/lidl/markt
 
Markt koop ik 3 kilo kip voor een tientje :)

De rest inderdaad goedkope supermarkt.
 
Houd regelmatig aanbiedingen van verschillende supermarkten in de gaten. Voor de rest koop groot in op de markt.
 
Turkse winkels hebben over het algemeen ook goedkoop vlees, goedkope noten en rijst/quinoa/bulgur in bulkhoeveelheden, ik vind het altijd de moeite waard.
 
Markt koop ik 3 kilo kip voor een tientje :)

De rest inderdaad goedkope supermarkt.

u srs? ik moet ook maar eens de markt hier afgaan want ik word een beetje beu van die kipfilet met 1/3 vet er nog aan voor 7 euro de kilo.

laatst vertelde een klasgenootje aan me dat je bij de macro bulkverpakkingen van tonijn kan halen.
 
u srs? ik moet ook maar eens de markt hier afgaan want ik word een beetje beu van die kipfilet met 1/3 vet er nog aan voor 7 euro de kilo.

laatst vertelde een klasgenootje aan me dat je bij de macro bulkverpakkingen van tonijn kan halen.

Ik koop mijn kipfilet altijd bij de jumbo, 800gr voor 5 euro (dan nog iets minder dan een week houdbaar) en heel weinig vet eraan.
Kwark haal ik ook bij de jumbo, 69 cent voor 450gr a 43gr eiwit en heel lekker (magere milde kwark).
Tonijn heb ik nergens echt goedkoop gezien, goedkoopste ligt rond de 1 euro voor 135gr.
Noten zou ik op de markt kopen, en kijken hoeveel je daar voor kipfilet betaalt.
 
Kipfilet 3,29 per 600 gram bij lidl
kwark 0,65 bij lidl
cottage cheese 0,59 cent bij lidl
Tonijn xenos/action vaak blikjes john west in partijen aanbieding voor 0,79 of 2 voor 1,50. Dan sla ik ook goed in.
Noten nu op dit moment 2 zakken walnoten voor 4,50 bij lidl ( 200 gr per zak)
Panga diepvries aanbiedingen bij Deen vaak 5 euro voor 2 kilo
 
u srs? ik moet ook maar eens de markt hier afgaan want ik word een beetje beu van die kipfilet met 1/3 vet er nog aan voor 7 euro de kilo.

laatst vertelde een klasgenootje aan me dat je bij de macro bulkverpakkingen van tonijn kan halen.

Srs!

Koop altijd 9 kilo in een keer en dan de vriezer in. Elke week 3 kilo bakken en dan in bakjes stoppen :)

Die bulktonijn kun je inderdaad kopen maar dan heb je 500 gram in een blik en kun je daarna volgens mij maar beperkt goed houden.
 
Goede tips!
 
Srs!

Koop altijd 9 kilo in een keer en dan de vriezer in. Elke week 3 kilo bakken en dan in bakjes stoppen :)

Die bulktonijn kun je inderdaad kopen maar dan heb je 500 gram in een blik en kun je daarna volgens mij maar beperkt goed houden.

wat voor kip is dit dan? want is dit kipfilet? of kipvleugels ofzo met bot erin?

stomme vraag misschien maar het is zo cheap dat ik me het afvraag.
 
wat voor kip is dit dan? want is dit kipfilet? of kipvleugels ofzo met bot erin?

stomme vraag misschien maar het is zo cheap dat ik me het afvraag.
Plofkip. :D
 
Bijna alle kip die in nederland wordt verkocht is plofkip :p
 
wat voor kip is dit dan? want is dit kipfilet? of kipvleugels ofzo met bot erin?

stomme vraag misschien maar het is zo cheap dat ik me het afvraag.

Gewoon kipfilet.
Toen ik het voor het eerst kocht was ik bang dat het helemaal was volgespoten met water om het gewicht te vergroten. Tijdens het bakken bleef de kip gewoon op normale grote dus dikke prima :)
 
Kwark zal wel één van de goedkoopste eiwit bronnen zijn.

Verder kilo diepvries kipfilet bij lidl ong. 5,50
 
We kunnen hier ook meteen een stickie van maken. :)
Oja, nemen jullie gezouten noten of ongezouten?
 
Ik ongezouten?
 
In je dagelijkse voeding krijg je al genoeg zout binnen. (Denk aan brood bv.)

Zou dus ongezouten kiezen.
 
5kg bulk verpakking kipfilet via vleesgroothandel > 5,50 p/kg en filets van 250/300 gr per stuk

precies genoeg voor een weekje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven