XXL Nutrition

Goedkoop kipfilet winkel gezocht Rotterdam

Bezoekers in dit topic

Jvp

Novice
Lid geworden
13 sep 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een winkel in Rotterdam dat goedkoop 10kg dozen van kipfilet verkoopt.
De goedkoopste winkel die ik heb weten te vinden tot nu toe verkoopt een 10kg kipfilet doos voor €40.

Ik hoor graag van jullie!
 
Overweeg het eens om te gaan werken.
Screenshot_20210913-202450_WhatsApp.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Jvp
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een winkel in Rotterdam dat goedkoop 10kg dozen van kipfilet verkoopt.
De goedkoopste winkel die ik heb weten te vinden tot nu toe verkoopt een 10kg kipfilet doos voor €40.

Ik hoor graag van jullie!
10kg / 40€ is al goedkoop, maar zou echt eerst 1kg kopen om te proberen. De goedkope kip heeft vaak toch een “aparte” smaak.
 
10kg / 40€ is al goedkoop, maar zou echt eerst 1kg kopen om te proberen. De goedkope kip heeft vaak toch een “aparte” smaak.
Zal ik doen! Dank u wel
 
10kg / 40€ is al goedkoop, maar zou echt eerst 1kg kopen om te proberen. De goedkope kip heeft vaak toch een “aparte” smaak.
Ik heb laatst kipfilet gehaald bij de Turk voor 6,50 per kilo en vind het veel lekkerder dan van de supermarkt, veel sappiger en hij krimpte niet zo.
 
Ik heb laatst kipfilet gehaald bij de Turk voor 6,50 per kilo en vind het veel lekkerder dan van de supermarkt, veel sappiger en hij krimpte niet zo.
Ja, supermarkt is gewoon te duur. Markt/ de turk zit degelijk verschil tussen. Wellicht had jij de goeie en ik de slechte 😂
 
  • Like
Waarderingen: Jvp
Denk niet dat je veel goedkoper dan 4 euro per kilo gaat vinden.
 
  • Like
Waarderingen: Jvp
Back
Naar boven