AndroidHealthClinic

Gezocht Goedkoop verstelbaar bankje

Bezoekers in dit topic

Mantje

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
68
Waardering
55
Ik zit voor m'n werk in een appartement in Zuid België gedurende werkdagen.
Thuis (in NLD) heb ik een home gym, en ik zeul redelijk wat zooi mee elke week om nog een beetje te kunnen trainen daar.
Maar m'n Barbarian Multi Bench is echt te zwaar en groot om mee te nemen.

Ik ben daarom op zoek naar een goedkoop verstelbaar bankje, waarop ik tot rond 80kg kan incline benchen.
Hoeft niet mooi te zijn, hoeft niet goed te zijn, maar ook niet die bizarre prijzen die ze nu op marktplaats vragen (150 euro voor een bankje wat 20 euro waard is....)
Wil hem ook wel voor een bedrag lenen, het is namelijk maar tijdelijk tot de gyms weer open zijn!
 
Deze drie bankjes zijn na het weekend (maandag of dinsdag waarschijnlijk) weer beschikbaar op onze website.

De aantallen zijn echter zeer beperkt, ik vermoed dat ze heel snel weer uitverkocht zullen zijn:




Succes!
 
Bedankt voor de reacties, maar ik heb al een super goede bench (Barbarian Multi Bench 2.0) in m'n home gym.
Ik ben echt opzoek naar iets super goedkoop en tijdelijks, wat ik na 4 weken gebruik (of wanneer de sportscolen weer open zijn) kan weggooien / weg geven.
 
Bedankt voor de reacties, maar ik heb al een super goede bench (Barbarian Multi Bench 2.0) in m'n home gym.
Ik ben echt opzoek naar iets super goedkoop en tijdelijks, wat ik na 4 weken gebruik (of wanneer de sportscolen weer open zijn) kan weggooien / weg geven.
Paar lege bakken bier met een dikke plank erop?
mja, dat Is wel enkel bruikbaar als flat-bench
 
Deze drie bankjes zijn na het weekend (maandag of dinsdag waarschijnlijk) weer beschikbaar op onze website.

De aantallen zijn echter zeer beperkt, ik vermoed dat ze heel snel weer uitverkocht zullen zijn:




Succes!

Heb ik net een bench aangeschaft. Helaas pindakaas voor Onit...
 
Deze drie bankjes zijn na het weekend (maandag of dinsdag waarschijnlijk) weer beschikbaar op onze website.

De aantallen zijn echter zeer beperkt, ik vermoed dat ze heel snel weer uitverkocht zullen zijn:




Succes!

Sheize als ik dat eerder had geweten had ik niet van ellende deze besteld

En dit prachtig spul ook en voor een eerlijke prijs... gene verkocht schijven voor een euro de kilo ook nou dat ga je niet meer vinden kan ik je vertellen.

Barbarian Warrior Bench verstelbare fitness bank
€ 225,00
:emo: :emo: :emo: :emo:
 
Deze drie bankjes zijn na het weekend (maandag of dinsdag waarschijnlijk) weer beschikbaar op onze website.

De aantallen zijn echter zeer beperkt, ik vermoed dat ze heel snel weer uitverkocht zullen zijn:





Succes!
Snel bij zijn dus.
 
Deze drie bankjes zijn na het weekend (maandag of dinsdag waarschijnlijk) weer beschikbaar op onze website.

De aantallen zijn echter zeer beperkt, ik vermoed dat ze heel snel weer uitverkocht zullen zijn:




Succes!
Fitness Seller Deze komen nog steeds vandaag of ergens deze week binnen?
 
Ik sta al klaar om het te kopen:roflol:
 
ATX Warrior Multi Bench MBX-750
ATX Multi Bench FID-102


Al een idee wanneer deze aangeschaft kan worden?
 
Back
Naar boven