Fitness Seller

goedkoop vlees voor keto?

Bezoekers in dit topic

Ja, ik heb dit ook wel eens gelezen.., kan het zelf ook niet vinden op dit moment.., bedoelde meer; kun je het plaatsen hier, want wat ik gelezen had, was deze piek:

- minder groot dan normaal..

- imo gewoon je honger gevoel op dat moment negeren ;)

Denk niet dat je snel vet aanzet, als je af en toe een blikkie rebull light etc drinkt...
Kan er naast zitten, maar lees dit dan ook graag..

tis niet de frisdrank zelf, maar de knor die t m doet.. Maar net nog ff m,n aantekeningen doorgenomen en ik heb stom genoeg de auteur niet opgeschreven.
Maar piek is idd opmerkelijk maar minder groot dan met echte suiker, maar door toe te geven aan het veroorzaakte hongergevoel kan overgewicht op de loer liggen, zeker als dit jaar in jaar uit de kans krijgt omdat men "denkt" goed te doen met light.
Het negeren is de beste optie.

Ik kom er wel op, maar duurt nog even
 
Google geeft wel een paar resultaten hierover:
http://www.google.com.au/search?hl=en&q=artificial+sweeteners+and+insulin&meta=

Basically komt het allemaal op hetzelfde neer:
One of the reasons for using aspartame is the quest to reduce calories and therefore lose or maintain body weight. However, there is some evidence, disputed by the manufacturers of course, that the sweet sensation provided by artificial sweeteners, including aspartame, can through a "neural/humoral" connection cause the pancreas to secrete insulin regardless of the blood sugar levels. Insulin is the storage hormone and inhibits fat mobilization, thus defeating the original goal to lose fat. With elevated insulin which does not combine with blood sugars, you get an increase in appetite and a craving for carbohydrates. This has been reported by several researchers and of course denied by the research of the manufacturing companies.

Persoonlijk drink ik al een paar jaar water dus heb ik weinig ervaring op dat gebied.
Ik veronderstel echter dat in de praktijk zo nu en dan een light drankje weinig problemen mag geven, zolang je er maar geen gewoonte van maakt...
 
dit bedoelde ik dus..

Ik drink water met een smaakje (bitter/zuur) en heb zoetigheid uit mijn dieet gegooid en moet zeggen, het helpt mij echt gedeeltelijk tegen het hongergevoel. Als ik dan toch zoetigheid neem, gaat ook de honger omhoog.
 
dit bedoelde ik dus..

Ik drink water met een smaakje (bitter/zuur) en heb zoetigheid uit mijn dieet gegooid en moet zeggen, het helpt mij echt gedeeltelijk tegen het hongergevoel. Als ik dan toch zoetigheid neem, gaat ook de honger omhoog.

Dat gevoel heb ik ook...
De zin naar carbs is echt compleet weg.
Tegenwoordig zie ik zelfs op tegen refeeds :P
 
No kidding...
Het opgeblazen gevoel dat je krijgt door dat overdreven veel eten van carbs vind ik nogal storend.
Hierdoor zie ik er ook op een paar uur tijd ineens terug veel dikker uit.
Ik voel me mentaal of fysiek ook niet echt beter.
De zin naar snoepen of cheaten is eigenlijk ook compleet weg dus mezelf trakteren doe ik ook maar zelden of nooit meer :P
Wat ik wel merk is dat ik na een goeie refeed 's maandags terug voluit kan doorgaan itt tijdens men depletion workout. Voor krachttraining heb je het dus gewoon nodig.
 
No kidding...
Het opgeblazen gevoel dat je krijgt door dat overdreven veel eten van carbs vind ik nogal storend.
Hierdoor zie ik er ook op een paar uur tijd ineens terug veel dikker uit.
Ik voel me mentaal of fysiek ook niet echt beter.
De zin naar snoepen of cheaten is eigenlijk ook compleet weg dus mezelf trakteren doe ik ook maar zelden of nooit meer :P
Wat ik wel merk is dat ik na een goeie refeed 's maandags terug voluit kan doorgaan itt tijdens men depletion workout. Voor krachttraining heb je het dus gewoon nodig.

Nou, ik word vreselijk lui en moe na een refeed!

Vorige keer viel ik vrijwel direct in slaap.......
 

Is mentaal, hebben voornamelijk vrouwen last van. Als men daaraan gaat toegeven krijgt het een naampje en dat wil men ook niet.


Nou, ik word vreselijk lui en moe na een refeed!

Vorige keer viel ik vrijwel direct in slaap.......

Dat effect heb ik ook als ik teveel enkelvoudige carbs inneem. Ben dan niet voorruit te branden.
 
Is mentaal, hebben voornamelijk vrouwen last van. Als men daaraan gaat toegeven krijgt het een naampje en dat wil men ook niet.




Dat effect heb ik ook als ik teveel enkelvoudige carbs inneem. Ben dan niet voorruit te branden.

Yup, vooral snelle suikers idd!
Misschien omdat je nu dan overladen word, in zeer korte tijd, met giga veel carbs!
 
Back
Naar boven