MuscleMeat

Goedkoopste allround protein bars

Bezoekers in dit topic

Om terug te komen, bij de albert heijn hebben ze goeie protein bars 27gr eiwit voor een eurotje, zijn niet de allerlekkerste maarja het is wel wat
Ga het wellicht houden op zelf maken... heb vandaag al 3 van die monsters op... ze smaken behoorlijk lekker! :)
 
Nice, ben best nieuwsgierig, kan je me het recept sturen ?

Heb gewoon de ingredeinten met de losse pols bij elkaar gedaan. :) Die vind je boven de foto terug. :)
 
Ik maakte in de bulk altijd eiwitrepen met deze ingredienten:
100gr whey(chocolade is het lekkerste)
100gr oats
100gr pindakaas(minder als je niet van zo smeuig houd)

alles in een bak gooien, 100ml warme melk toevoegen en kneden tot het een bol is, daarna in een bakje waar je ong 5 goede repen uit kunt halen de bol die je net hebt gekneed goed in verdelen en in de vriezer gooien. Paar uur later of dag erna eruit halen en de repen snijden, dan een reep witte chocolade smelten en over de repen heen doen. Dan heb je een lekkere choco eiwitreep met ong deze macro's als je alles erin gooit wat ik zei:
390kcal,
26e/30k/19v
en die vult goed:D
 
Ik maakte in de bulk altijd eiwitrepen met deze ingredienten:
100gr whey(chocolade is het lekkerste)
100gr oats
100gr pindakaas(minder als je niet van zo smeuig houd)

alles in een bak gooien, 100ml warme melk toevoegen en kneden tot het een bol is, daarna in een bakje waar je ong 5 goede repen uit kunt halen de bol die je net hebt gekneed goed in verdelen en in de vriezer gooien. Paar uur later of dag erna eruit halen en de repen snijden, dan een reep witte chocolade smelten en over de repen heen doen. Dan heb je een lekkere choco eiwitreep met ong deze macro's als je alles erin gooit wat ik zei:
390kcal,
26e/30k/19v
en die vult goed:D
Ik gebruik meer whey en minder vetten. ;)
 
Ja je kunt er minder pindakaas ingooien en dan weer meer whey, minder kcal, minder vetten en meer eiwitten. Is maar net wat je zelf wilt
 
Idd zelf maken. En anders de bodyb en fit shop in de gaten houden. Soms zijn er repen niet lang meer houdbaar en doen ze ze voor een spotprijs weg. Vraag me af hoe die plastic dingen ooit kunnen rotten :thinking:
Smaken wel goed vind ik zelf, had er 12 voor 4 euro
 
Heb zelf afgelopen week twee dagen uren gefietst op een mointainbike. Voor zover ik heb kunnen lezen, en wat logisch klinkt, eet je tijdens het fietsen koolhydraten, beetje bijkomstige eiwitten en low fat. Eiwit vertraagd de carb-opname. Voor en (met name) na de rit wel eiwitten.

Ik heb 2 dozen van dit soort bars gegeten (zie bijlagen). Daarnaast banaan en krentenbollen. En AA high energy voor extra carbs en extra vocht.

Sommige momenten voelde ik me echt wat trillerig, at ik wat van die producten en kon ik weer verder.

Bekijk bijlage 378448

Bekijk bijlage 378449
Die laatste zijn echt hnnnnnnnnnnng. Alleen jammer dat maakt niet uit hoeveel er in het pakket zitten, ik ze altijd in 1 sitting op eet :roflol:
 
Je kunt toch niet zo maar alle whey opwarmen? Heb je hier speciale whey voor gebruikt?
 
Die laatste zijn echt hnnnnnnnnnnng. Alleen jammer dat maakt niet uit hoeveel er in het pakket zitten, ik ze altijd in 1 sitting op eet :roflol:

Zijn echt heel lekker ja, sort van honing chocolade :heart:

Uit zelfbescherming niet kopen dus.
 
Back
Naar boven