MuscleMeat

Goedkoopste eiwit

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Ik wil een paar kilo eiwit hebben, maar geen whey, gewoon casseinaat.. wat kan ik dan het beste nemen?? ik heb me whey apart en wil dus ook geen mix van 3 soorten, maar gewoon recht toe recht aan..

Welke kan ik dan het beste bestellen Robin??
 
Naar het antwoord op deze vraag ben ik ook benieuwd. Ik heb voorlopig nog wel genoeg maar alvast voor over een maand of 3. Heb je ook een voordelig eiwitpoeder zonder zoetstoffen? (of in ieder geval zonder aspartaam).
 
Waarom zonder aspartaam?
 
Ik denk dat Kris ook iets gelezen heeft over aspartaam en it aint good :)
 
over dat aspartaam niet goed is, is een scam. Misschien is de toelating voor dat spul niet geheel vlekkenloos gegaan, maar een fles cola is net zo kankerverwekkend als een glaasje jenever. (om Koert te citeren ;))
 
Originally posted by ErEf
over dat aspartaam niet goed is, is een scam. Misschien is de toelating voor dat spul niet geheel vlekkenloos gegaan, maar een fles cola is net zo kankerverwekkend als een glaasje jenever. (om Koert te citeren ;))

Cola en jenever... twee dingen die ik niet drink (Of misschien tweemaal per jaar ;) ).

Trouwens aspartaam en alcohol zijn inderdaad niet zozeer kankerverwekkend alswel neurotoxisch. :o :mad:

De mac-waarde van aspartaam benader je al aardig met 1 fles cola light per dag. Mac-waarden zijn waarschijnlijk niet bepaald op basis van langdurig onderzoek. Dus mensen die langere tijd elke dag een fles cola drinken lopen een risico (en dat zijn er nogal wat).

Gelukkig zijn de concentraties in eiwitpoeder lager en drink ik niet zoveel proteine drankjes, maar toch. Ik ban het liefste zoveel mogelijk uit mijn voeding wat daar normaal gesproken niet in hoort te zitten.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by ErEf
over dat aspartaam niet goed is, is een scam. Misschien is de toelating voor dat spul niet geheel vlekkenloos gegaan, maar een fles cola is net zo kankerverwekkend als een glaasje jenever. (om Koert te citeren ;))
Dus als Koert wat zegt dan moeten we dat maar aannemen, no offence naar jou trouwens maar ik ben mij vertrouwen al een tijdje kwijt bij die man.
Geef mij maar good old onderzoek, en er zijn er nogal wat die zeggen dat er wat scheelt met aspartaam.
Waarschijnlijk niet direct schadelijk bij kleine hoeveelheden maar bij grote durf ik mijn hand er niet voor in het vuur steken.
 
Back
Naar boven