MuscleMeat

goedkope bodybuilding tshirts

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Weet er iemand waar je echt super goedkoop, talking about 3-5 euro, tshirts met een coole print of tekst kan kopen (bodybuilding gerelateerd). Ik vind namelijk fijn om de kraag weg te knippen maar riskeer dat liever niet op een iets duurder shirt.
 
Dacht misschien op aliexpress maar vind alleen maar van die alphalete, Bodyengeneering ofzo onzin en wat ze ook hebben daar is heeeel veel superhelden shirts
 
Waarom met opdruk of coole print? Bij C&A heb je blanco shirts, in diverse kleuren, voor 2,50 euro.
 
Waarom met opdruk of coole print? Bij C&A heb je blanco shirts, in diverse kleuren, voor 2,50 euro.
Dacht misschien weet iemand iets met een leuke tekst ofzo. Maar zal wel naar die shirts van C&A even kijken
 
Ja met zo’n tekst zie je er veel buffer en stoerder uit. Als je er toch de schaar in gaat zetten, koop dan ook meteen een vulstift?
 
Ieder zijn ding, maar ik vind mensen die veel geld neerleggen voor bodybuilding merken knettergek. (toegegeven jij had het over 3-5 euro)
Ik wou ook geen merk ofzo, ik vind dat maar een beetje nichterig in de meeste gevallen. Ik heb toen ik net begon wel een twee shirtjes gekocht van rich piana en van zyzz, maar thats it
 
Hoeveel was je kwijt aan de shirts van die twee malloten?
 
Back
Naar boven