Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Zwier
Hey kom je weleens in arnhem ? Ik werk zelf in breda.
Arnhem is idd net open. Tjeerd ken je mischien wel is de jongen die de sport regelt daar. Mocht je er nog eens komen doe hem de groeten van zwier.
Site is trouwens in aanbouw.
We doen ook wel postorder maar om nou een zakje dextrose op te sturen...
Originally posted by Aapje88
die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...
die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...
ik heb er geen woorden voor!!Originally posted by nilsjei1234
Het gaat niet om of het wel of niet te zuipen is maar om de effectiviteit...
Oe oe wil je groot worden of niet?Originally posted by Aapje88
Originally posted by admin
Oe oe wil je groot worden of niet?
Nou nou zeg wat een reacties,ik bedoelde er meer van hoe jullie het mixte niets meer en ook zekers niets minder.
Tuurlijk heb ik er veel voor over om mijn doelen te bereiken maar vroeg gewoon of iemand een tip had om het beter te laten smaken. Met water vind ik het gewoon niet echt super...
Originally posted by zoutzak
bij de kruidvat was het eerst €1,10 voor 400 gram, maar dat is nu 2,29 geworden (!)
ik haal het bij de tuinen, €1,50 voor 500 gram