MuscleMeat

goedkope dextrose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
487
Waardering
0
waar kan je het goedkoopst dextrose kopen?
bulk maakt mij niks uit als het maar goedkoop is.
 
bij de kruidvat was het eerst €1,10 voor 400 gram, maar dat is nu 2,29 geworden (!)

ik haal het bij de tuinen, €1,50 voor 500 gram
 
Natural health company, was 1,30 voor 500gr. Best een aanrader. Kost je geen drol.
 
wat is de site ervan
 
Geen site enkel winkel.
The Natural Health Company Breda 076-5145384 A'dam 020-6244533
 
Ga toch gewoon naar de supermarkt...het ligt zo in de schappen...meestal bij de dieetspullen oid. Kost daar ook maar een paar centen.
 
welke supermarkten?
in ieder geval niet bij de ah.
 
ik kocht het atijd bij de apotheek voor 2,20 per 400 gram, maar ik wil weten waar je de grote zakken van +25 kilo kan kopen
 
volgens mij bij de meeste wel. Ken je zonnatura? Daar moet je eens tussen kijken...het is van dat merk.

25kg?? nou, misschien bij een groothandel ofzo...maar ik denk niet dat de normale man daar zo ff wat kan halen.
 
Laatst bewerkt:
Bij de Dirk..... of AH.... zonnatura.... 1,zoveel voor een pond...
 
Poeder...bij het kruidvat? Welke dan?
 
ik vind de dextrose van de kruidvat de beste die ik heb gehad, lost heel simpel op. het is van het zelfde merk die dextro-energie tab's maakt. het is alleen vorige maand ruim 100% in prijs gestegen, zie post bovenaan.
 
Jammer dat je zo iets niet bij delft in de buurt hebt. :(
 
Originally posted by fer
welke supermarkten?
in ieder geval niet bij de ah.


Oh jawel hoor! ;)
 
AH & Glucose??

leg is uit turba!! :D
 
Ja idd..albert hein. Naast babyvoeding heb je een stuk zonnatura. Valt op door veeeel geel :D Daar zie je ergens dextrose liggen. 500gr voor 1.80.
 
Originally posted by Floyd
Arnhem

Hey kom je weleens in arnhem ? Ik werk zelf in breda.

Arnhem is idd net open. Tjeerd ken je mischien wel is de jongen die de sport regelt daar. Mocht je er nog eens komen doe hem de groeten van zwier.

Site is trouwens in aanbouw.

We doen ook wel postorder maar om nou een zakje dextrose op te sturen...
 
Back
Naar boven