Fitness Seller

goedkope dextrose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...
 
Originally posted by Zwier


Hey kom je weleens in arnhem ? Ik werk zelf in breda.

Arnhem is idd net open. Tjeerd ken je mischien wel is de jongen die de sport regelt daar. Mocht je er nog eens komen doe hem de groeten van zwier.

Site is trouwens in aanbouw.

We doen ook wel postorder maar om nou een zakje dextrose op te sturen...

Ga er binnenkort eens kijken, kom zeer regelmatig in Arnhem, dus zal eens binnen wandelen dan..
 
Originally posted by Aapje88
die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...

Whey.
 
Originally posted by Aapje88
die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...

Het gaat niet om of het wel of niet te zuipen is maar om de effectiviteit...
 
Originally posted by nilsjei1234


Het gaat niet om of het wel of niet te zuipen is maar om de effectiviteit...
ik heb er geen woorden voor!! :eek:

:thumb:
 
Originally posted by Aapje88
die dextrose en creatine waar mixen jullie het mee?als ik het in water gooi vind ik echt niet te zuipen...
Oe oe wil je groot worden of niet?
 
Originally posted by admin

Oe oe wil je groot worden of niet?

Nou nou zeg wat een reacties,ik bedoelde er meer van hoe jullie het mixte niets meer en ook zekers niets minder.

Tuurlijk heb ik er veel voor over om mijn doelen te bereiken maar vroeg gewoon of iemand een tip had om het beter te laten smaken. Met water vind ik het gewoon niet echt super...
 
Originally posted by Aapje88


Nou nou zeg wat een reacties,ik bedoelde er meer van hoe jullie het mixte niets meer en ook zekers niets minder.

Tuurlijk heb ik er veel voor over om mijn doelen te bereiken maar vroeg gewoon of iemand een tip had om het beter te laten smaken. Met water vind ik het gewoon niet echt super...

Siroop...ranja, hoe je het wil noemen.

Er zijn er zelfs die alleen dat nemen ipv pure dextrose. Ik vind het dan iets te duur worden. Dus gewoon klein beetje erbij.
 
ik gooi rustig na trainen 40gram dextrose en 5 gram creatine in een glas water. Vind het zoet, maar vies..dat niet. Neus dicht en achterover gooien :D
 
Kruidvat in de buurt verkoopt geen zuivere dextrose meer :mad: .. Slechts merkdextrose :( 9Euro 750gram
 
Originally posted by zoutzak
bij de kruidvat was het eerst €1,10 voor 400 gram, maar dat is nu 2,29 geworden (!)

ik haal het bij de tuinen, €1,50 voor 500 gram

Die van de tuinen vind ik niet prettig, die is gekristalliseerd ofzo, daar zitten van die grote brokken tussen. Hij loste bij mij ook niet goed op. Nee, geef mij maar Zonnatura.
 
Back
Naar boven