Fitness Seller

Goedkope en goede kwaliteit eiwitten

Bezoekers in dit topic

Nielskeh

Novice
Lid geworden
10 dec 2012
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Beste leden,

Recent ben ik gestart met het bedenken van een nieuw concept voor de verkoop van voedingssupplementen. Het idee is in de basis om 1 of enkelen producten te gaan voeren, die uitzonderlijk groot worden ingekocht waardoor een behoorlijk scherpe prijs te behalen is. (mogelijk de goedkoopste op het internet op dit moment)

Ik heb hiervoor een aantal vragen aan jullie, dit is op basis van een pot whey protein van 2.3KG en van een bekend merk:

1. Wat zou voor jullie een prijspunt zijn om te kiezen voor een relatief nieuwe/onbekende webshop?

2. Zouden jullie meerdere potten bestellen wanneer dit een hogere korting op levert? (staffelkorting)

3. Is het voor jullie belangrijk dat er veel keuze is in smaak, of denken jullie dat bijvoorbeeld de 3 meest populaire smaken voldoende is? (dit zou ook een lagere prijs mogelijk maken)

Graag jullie input!

Gr. Nielskeh
 
Sorry, maar het op grote schaal inkopen ivm schaalvoordelen is nou niet bepaald een nieuw concept :p
 
Sorry, maar het op grote schaal inkopen ivm schaalvoordelen is nou niet bepaald een nieuw concept :p

Daar heb je gelijk in!

Ik ga niet het complete idee hier uitleggen, daar wil ik jullie niet mee vervelen ;). Maar ik kan whey eiwit significant goedkoper aanbieden dan wat het aanbod op dit moment is en wil graag jullie mening horen.
 
Oh je bedoeld zoals de action al doet... goed idee:thumbs:
 
Oh je bedoeld zoals de action al doet... goed idee:thumbs:

Nope niet zoals action doet. Ik zeg in mijn topic dat het gaat om bekende merken. BSN, Mutant, Dymatize, Muscletech etc.

Maar dan zou ik er dus voor kunnen zorgen dat de prijs lager is dan het huidige aanbod. Ik vraag me af of een beperking in keuze dan voor een bodybuilder een probleem zou zijn.
 
Je noemt nu wel een paar merken op die imo veel te duur en kwalitatief niet eens zo goed zijn. Er zijn al genoeg betere alternatieven, denk bv aan huismerken van XXL Nutrition en Myprotein.
 
Je noemt nu wel een paar merken op die imo veel te duur en kwalitatief niet eens zo goed zijn. Er zijn al genoeg betere alternatieven, denk bv aan huismerken van XXL Nutrition en Myprotein.

Ik heb hier al naar gezocht op het forum, mogelijk kun jij hier dan ook antwoord op geven.

Wat zou dan als beste whey protein gezien moeten worden? Niet kijkende naar prijsstelling. Puur kwaliteit.
 
Als label zegt 92 gram eiwit moet er minimaal 92 gram eiwit inzitten. En geen andere vul rommel.

Die grote merken kwamen vaak ook slecht uit de testen. Vaak is een eigen merk product beter zoals van xxl of myprotein.
B&f heeft jaren lang de mense gepiepeld.

Goede smaak is leuk, maar totaal niet het belangrijkste.
Whey concentraat is goedkoop, maar verdraagt ook niet iedereen, ik heb liever een isolaat of hydroisolaat, lichter op de darmen en vooral beter voor de huid.
 
Ivm lactose intolerantie kan ik alleen enkele soorten isolaat en hydro gebruiken (naast uiteraard plantaardig.... )
Hydrolisaat van XXL is in een aanbieding 2,5 kg voor 45 euro... wat al goedkoop is voor deze variant.
Maar als jij bijvoorbeeld Iso 100 van Dymatize voor <40 euro per 2,5 kg kan aanbieden..... dan wordt het pas interessant in mijn ogen.
 
Ivm lactose intolerantie kan ik alleen enkele soorten isolaat en hydro gebruiken (naast uiteraard plantaardig.... )
Hydrolisaat van XXL is in een aanbieding 2,5 kg voor 45 euro... wat al goedkoop is voor deze variant.
Maar als jij bijvoorbeeld Iso 100 van Dymatize voor <40 euro per 2,5 kg kan aanbieden..... dan wordt het pas interessant in mijn ogen.

Kijk, hier kan ik wat mee. Ik zou bijvoorbeeld het product dat je noemt kunnen aanbieden voor ongeveer 35 euro.

Is deze situatie voor jou specifiek of is er een grote groep mensen lactose intolerant? Dit is mogelijk wel iets om rekening mee te houden.

De meest verkochte eiwit is nog altijd whey, right?
 
Als label zegt 92 gram eiwit moet er minimaal 92 gram eiwit inzitten. En geen andere vul rommel.

Die grote merken kwamen vaak ook slecht uit de testen. Vaak is een eigen merk product beter zoals van xxl of myprotein.
B&f heeft jaren lang de mense gepiepeld.

Goede smaak is leuk, maar totaal niet het belangrijkste.
Whey concentraat is goedkoop, maar verdraagt ook niet iedereen, ik heb liever een isolaat of hydroisolaat, lichter op de darmen en vooral beter voor de huid.

Duidelijk verhaal, en wat is je mening wat betreft de prijsstelling?
 
5kg voor 40 euro, kun je daar ook tegenop? Dat is namelijk mijn goedkoopste bron ;).
 
Kijk, hier kan ik wat mee. Ik zou bijvoorbeeld het product dat je noemt kunnen aanbieden voor ongeveer 35 euro.

Is deze situatie voor jou specifiek of is er een grote groep mensen lactose intolerant? Dit is mogelijk wel iets om rekening mee te houden.

De meest verkochte eiwit is nog altijd whey, right?
Als je de dymatize iso 100 2,5 kg voor 35 euro aan kan bieden ben ik in.

Er zijn meer mensen lactose intolerant maar er zijn ook mensen die gewoon de voorkeur geven aan een goede isolaat/hydrolisaat.

Meest verkocht is nog altijd gewone whey. Maar dan moet je er wel tegen kunnen...
 
Dat kan ik en mijn vriendin niet in ieder geval.
 
Duidelijk verhaal, en wat is je mening wat betreft de prijsstelling?


Ja kijk ik ben een hollander, dus ik wil het liefst alles gratis. Maar zoals XXL heeft, 2,5 kilo pot voor 45 euro voor hydroisolaat, waarvan we weten dat het een goed product is, is dat niet gek, vergeleken met andere aanbieders.
Maar goedkoper is altijd leuker ja, maar ik ga niet zomaar iets anders pakken voor er testen van beschikbaar zijn, en aangezien XXL elke keer goed scoort en de service goed is, ben ik niet zo n zwevende kiezer eigenlijk. Ben ik nooit met iets geweest eigenlijk, als het bevalt waarom steeds wisselen.
 
Ja kijk ik ben een hollander, dus ik wil het liefst alles gratis. Maar zoals XXL heeft, 2,5 kilo pot voor 45 euro voor hydroisolaat, waarvan we weten dat het een goed product is, is dat niet gek, vergeleken met andere aanbieders.
Maar goedkoper is altijd leuker ja, maar ik ga niet zomaar iets anders pakken voor er testen van beschikbaar zijn, en aangezien XXL elke keer goed scoort en de service goed is, ben ik niet zo n zwevende kiezer eigenlijk. Ben ik nooit met iets geweest eigenlijk, als het bevalt waarom steeds wisselen.

Oke, bedankt voor de input. Hier kan ik wel wat mee.
 
Ik zou niet op dbb vragen naar meningen, dit fora is dood en je gaat toch niet op basis van 2 mensen die hun mening geven een bedrijf opzetten. Ik zou wat meer confident zijn en je bedrijf opzetten of niet doen als dit doorslaggevend moet zijn....
 
Ik zou niet op dbb vragen naar meningen, dit fora is dood en je gaat toch niet op basis van 2 mensen die hun mening geven een bedrijf opzetten. Ik zou wat meer confident zijn en je bedrijf opzetten of niet doen als dit doorslaggevend moet zijn....
'dit fora'?
 
De turkse slager bij mij in de buurt heeft kipfilet voor 4.50 per kg. Dat is nog eens kwaliteits-eiwit voor een lage prijs! Ook geen lactose... :D

Wat betreft supplementen... Als je XXL kwaliteit voor een lagere prijs kunt leveren, dan is dat mooi. Maar het is niet makkelijk om als nieuwe 'kleine' webshop deze prijzen te hanteren, aangezien zij heel groot kunnen inkopen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik zou niet op dbb vragen naar meningen, dit fora is dood en je gaat toch niet op basis van 2 mensen die hun mening geven een bedrijf opzetten. Ik zou wat meer confident zijn en je bedrijf opzetten of niet doen als dit doorslaggevend moet zijn....
Zijn dit fora dood? En waarop baseer je je?
 
Back
Naar boven