XXL Nutrition

Goedkope merkkledij

Bezoekers in dit topic

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2011
Berichten
2.376
Waardering
184
Hey,

Heeft iemand ervaring met het kopen van goedkope merkkledij online?
Ben op zoek naar merken als; Ralph Lauren, River Woods, Tommy Hilfiger, McGregor, Calvin Klein ...
Heb het een beetje gehad met in de winkel kopen omdat ik vind dat ik veel te veel betaal in vergelijking met de kwaliteit. Al de 2de keer dat een trui van River Woods scheurt na eerste keer wassen en als ik het naar de winkel terug breng duurt het 6 weken voor hij vermaakt is... Heb er ook geen probleem mee als het namaak is :)

Bedankt, karma voor goede antwoorden
 
Bataviastad.

Enne koop de collectie van een jaar geleden.
 
River Woods, nog nooit van gehoord.

Ik snap het niet, mijn kleren gaan nooit stuk, alleen laatst een scheur in een Armani broek van mij en een Replay shirtje wat gescheurd is, vraag me niet hoe, broek gelukkig kunnen maken.
 
Bedoelde wel online, ik kan niet naar bataviastad of Roermond :/
 
marktplaats
 

Idd, dit.

Heb er ook veel van besteld al.

Wel jammer dat ze Tommy Hilfiger eruit gehaald hebben :(
Als je goed bent in Duits kun je eventueel ook de Duitse Dress-for-less bekijken. Hebben een wat groter assortiment.

Heb je toevallig nog zo'n website, Stickman? Eentje die ik niet ken :D
 
River Woods, nog nooit van gehoord.

Ik snap het niet, mijn kleren gaan nooit stuk, alleen laatst een scheur in een Armani broek van mij en een Replay shirtje wat gescheurd is, vraag me niet hoe, broek gelukkig kunnen maken.

Als je je kleren lang genoeg draagt, gaat zelfs de beste kwaliteit kapot, tenzij je heel weinig beweegt.
 
Laatst bewerkt:
Als je echte wilt gaan ze online toch amper schelen qua geld een keer 2 tientjes op de honderd die je al toch betaald, big deal. Als je nep gaat kopen zijn ze dus van nog waardelozere kwaliteit dan de echte waar je al mee zit dus dat is ook niet echt een optie vind ik.

Je moet gewoon betere merk kleding kopen en niet zo zeer de mode troep voor de naam alleen.

Neem nou als voorbeeld pall mall of diesel broeken. Zeker niet de duurste broeken, pall mall al helemaal niet. Maar je kan ze een jaar lang elke dag aan doen en elke week wassen en ze blijven goed uitzien.

Tshirts bijv kan je beste met een beetje polyester en stretch stof kopen. Dan blijft de kleur/glans langer erin en lubbert het niet uit. Een simpel tshirt van de hema van 12 euro maakt een calvin klein tshirt van 50 euro kapot qua duurzaamheid.

Schoenen same shit. Dikker en harder zool is langer duurzaamheid. De manier hoe de schoen genaaid is wat van de buitenkant zichtbaar is heeft ook veel invloed. Vergelijk maar eens bijv een adidas sneaker die overlappingen heeft aan de buitenkant en in meerdere rijen en richtingen genaaid is met een nep boteccellie waar je 300 euro voor betaald.

Je moet weten waar je geld aan moet uitgeven gast.
 
http://www.goeiemode.nl/ Elke dag een nieuwe deal! Heb er laatst een mooie kuyichi jeans gekocht voor 55,- (winkel kostte deze 169,-) Gewoon nieuw uitaard! Moeite waard om elke dag even een kijkje te nemen ;)
 
Spijkerbroeken blijven er sowieso wel goed uitzien meestal, daar bespaar ik zelf ook niet op.
Truien en tshirts geef ik gewoon minder geld aan uit, want dan is de teleurstelling minder als na 1 keer wassen blijkt dat de pasvorm er uit is of hij verwassen is.

Afgelopen winter een paar schoenen van €300,- gekocht (Red Wing), wel duur, maar die schoenen blijven jaren goed :)
 
http://www.goeiemode.nl/ Elke dag een nieuwe deal! Heb er laatst een mooie kuyichi jeans gekocht voor 55,- (winkel kostte deze 169,-) Gewoon nieuw uitaard! Moeite waard om elke dag even een kijkje te nemen ;)

Heb 'm meteen onder mijn favorieten gezet!

Wel een vraag aan jou...
Er staat bij onder de voorwaarden zodra de 24hr om is, je het product niet meer kunt bestellen en dat deze alleen op de website staat om ervaringen te delen.

Terwijl ik, die Kuyichi jeans van jou, wel nog kan bestellen? En ook andere broeken/t-shirts die niet op de homepage staan als ''dag-deal'' kan ik nog steeds bestellen, op een paar na. Of zijn er meerdere dag-deals?

Hoe duur is de retourzending trouwens? Evenveel als de verzendkosten?
Staat niet op hun website aangegeven namelijk.
 
waarom per sé merk als je al zegt dat de kwaliteit gewoon niks is? snap niet dat er mensen zoveel waarde hechten aan een logo'tje.
 
Je wilt dus wel graag een duur merk maar weinig betalen. Nep merk kleding is egt erg laag, Koop dan gewoon een h&m overhemd.
 
Back
Naar boven