XXL Nutrition

Goedkope MP4 speler TIP

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
2 weken geleden heb ik een mp4 speler besteld bij deze website:

Zlectronic, We sell the best product

Ik heb volgende model gekocht, er zijn er natuurlijk nog een resem andere beschikbaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stock No. : e799
Item Title : 4GB MP4 Player
Capacity : True 4 GB Flash Memory
Color : Black
Item Description : - 100% Brand New
- True 4GB SAMSUNG Flash Memory
- FM Radio: Tuner 76MHZ - 90MHZ /87MHz - 108MHz
- Built in microphone (Digital voice & ambiance recording/playback)
- 3.5mm headphone jack
- Charges through USB2.0 Cable
- Support ID3 lyric display in pace with song
- Built-In Rechargeable Li-ion Battery
- Multi Language :English,French,Japanese,Korean, German, Italian, Dutch, Portuguese, Spanish, Swedish, Czech, Denmark, Polish,Russian, Turkish, Chinese.
- Audio Support: MP3,MP4,WMA,WMV,ASF WAV DMA
- Video Support: AMV
- Photo Support: JPEG, GIF
- 7 Equalizer presets
- Replay, Repeat, & Tempo settings
- Rechargeable high quality Lithium battery
- USB Port and extended cable for battery-recharging and music file transfer
- Player acts as thumb drive for portable data backup/transfer/storage files
- Compatibility: Supported Window XP; Window 2000 ,Vista
- Support memory and firmware upgrade


Unit Price + Shipping : US$37.99
Dimension (LxWxH)mm : 90 mm x 40 mm x 8 mm
Package : (1) 4GB MP4 Player
(2) Extended USB Cord
(3) 3.5mm Plug Stereo Headphone


Warranty Period: 1 year

Deze 4GB speler kostte me 24 euro :roflol:. Verzendkosten hoef je niet te betalen op deze site.

Het ding moest uit hong kong komen dus het heeft wel een dag of 7 geduurd voor hij hier was.

Ik heb hem nu al een paar dagen in gebruik en hij werkt echt perfect. In het begin bleef men backlight branden als ik mp3's speelde maar dat lag niet aan de speler maar aan mijn instellingen. Met backlight continue aan ging de batterij 4 uur mee, nu de backlight uit gaat is dit veel langer ik schat een uur of 12 (mssn meer).

Het enige nadeel is dat de handleiding bagger is maar wie leest die ooit? :D

Het speelt ook filmpjes af, de filmpjes moet je wel even omzetten naar AMV, op internet vind je zat gratis programmatjes om dit te doen.

Ik heb er nu de film 300 op staan. Het scherm is niet groot maar als je in de trein ofzo zit is het toch handig.

Voor de rest zitten er 4 spelletjes op waaronder tetris. Kun je er foto opzetten en bekijken. Je kunt er txt bestanden op lezen en een telefoon boek staat er ook op.

Via usb kabel sluit je hem aan op de pc. Ook kan je hem via usb opladen. Je kan hem ook opladen via het stopcontact. Moet je er wel zoiets bijkopen want de stekker is een United States stekker (kost 1 euro ongeveer):
[afbeelding niet meer beschikbaar]

24 euro voor dit ding is echt voor niks. (Op de site kun je trouwens 2 currency's kiezen dollar en euro, kies dollar dat komt je goedkoper uit) Betalen gaat via paypal.
 
nice nice, ben ook op zoek naar een spotgoedkope mp3, misschien is dit wel wat
 
Of het lang zal meegaan is iets anders natuurlijk. Geef mij maar iets duurders en een bekend merk (geen klote Appleshizzle!)
 
Ziet er goed uit, helaas laad de site op het moment niet
 
Ik zou toch ,als je voor langetermijn een mp3 zoekt, nooit zo iets kopen. Maar 24 euro is nu wel spotgoedkoop... :D Voor mij een Zen V Plus van 120 euro, incl. geniale garantie waardoor ik al 5 verschillende merken versleten heb voor 120 euro in totaal (vandenborre!)
 
Nee, ik zou inderdaad een Zen kopen voor lange termijn :roflol: - Die dingen gaan binnen twee maanden verrot.
 
Is inderdaad geen geld.
 
mooi dingetje, ik vraag me altijd af of er geen 1--% waterdichte mp3 spelers zijn ik heb er in ieder geval nooit een gezien?
 
Back
Naar boven